  • 1. Data: 2003-11-22 16:52:04
    Temat: czy ktoś może chceić kupić segregator Inteligo ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    mam dwa zbędne w domu segregatory Inteligo i jeden VWbank direct
    czy myślicie, że ktoś może chcieć to kupić ?
    a może macie pomysł gdzie to oddać ? może jakieś dzieci się ucieszą

    no chyba, że najlepiej po prostu wrzucić do kosza ...

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-11-22 21:57:07
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik plusz <p...@i...usun_spam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bpo487$2b5h$...@f...aster.pl...
    > mam dwa zbędne w domu segregatory Inteligo i jeden VWbank direct
    > czy myślicie, że ktoś może chcieć to kupić ?
    > a może macie pomysł gdzie to oddać ? może jakieś dzieci się ucieszą

    Na allegro są często wystawiane. Mają wzięcie ;-)...

  • 3. Data: 2003-11-22 22:03:33
    Od: "p@blo" <b...@p...onet.pl>

    > Na allegro są często wystawiane. Mają wzięcie ;-)...

    A w jakiej kategorii?

  • 4. Data: 2003-11-22 22:03:50
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpom49$rep$...@a...news.tpi.pl,
    corner <c...@i...pl>:
    > Użytkownik plusz <p...@i...usun_spam.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:bpo487$2b5h$...@f...aster.pl...
    >>

    > Na allegro są często wystawiane. Mają wzięcie ;-)...

    Po ile chodzą?

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-23 09:15:15
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik p@blo <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bpomer$l1k$...@n...onet.pl...

    > A w jakiej kategorii?

    Chyba jest coś takiego jak "gadżety reklamowe".
    A ostatnio widziałem chyba za około 10 zł ;-)

  • 6. Data: 2003-11-23 10:58:41
    Od: z...@p...onet.pl

    > bpom49$rep$...@a...news.tpi.pl,

    > Po ile chodzą?

    Jeśli są to tylko wiszą ;)

  • 7. Data: 2003-11-24 13:37:16
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Są nawet tacy "giganci" co próbują sprzedać zużyte karty-zdrapki z hasłami