  • 1. Data: 2003-11-22 18:27:54
    Temat: Wyższe stawki oprocentowania depozytów dla klientów indywidualnych - bardzo atrakcyjne sześciomiesięczne lokaty
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wyższe stawki oprocentowania depozytów dla klientów indywidualnych - bardzo
    atrakcyjne sześciomiesięczne lokaty!

    W Raiffeisen Bank Polska S.A. obowiązują nowe stawki oprocentowania
    produktów depozytowych skierowanych do klientów indywidualnych. Bank
    podwyższył stałe oprocentowanie lokat terminowych. Oprocentowanie zmienne
    nie uległo zmianie

    Wysokość oprocentowania lokat zależy zarówno od wysokości wkładu jak i
    okresu trwania umowy. Oprocentowanie zmienne kształtuje się od 3,30% do
    3,80% w skali roku, natomiast stałe od 3,90% do 4,60% w skali roku. Stałe
    oprocentowanie lokat sześciomiesięcznych oferowane przez Raiffeisen Bank
    należy obecnie do najbardziej konkurencyjnych na rynku!
    Za Raiffeisen Bank Polska

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-11-22 18:45:55
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpo9re$kcr$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

> [...]
    > produktów depozytowych skierowanych do klientów indywidualnych. Bank
    > podwyższył stałe oprocentowanie lokat terminowych. Oprocentowanie

    To juz nie pierwszy taki ruch na rynku. Czemu, jak myslicie: czy lokaty
    antybelkowe 3-letnie (ktore sie teraz koncza) stanowily tak duza czesc lokat
    antybelkowych; czy tez moze sa tak wyrazne przeslanki dla wzrostu stop?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-22 18:46:50
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpoatr$kst$...@t...icpnet.pl,
    Robert <u...@o...pl>:
    > bpo9re$kcr$...@n...onet.pl,

    > lokaty antybelkowe 3-letnie (ktore sie teraz koncza)

    boshhhh... chyba 2-letnie, co? ;)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-11-23 11:23:25
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > antybelkowych; czy tez moze sa tak wyrazne przeslanki dla wzrostu stop?

    Imo raczej to drugie jest przez banki brane pod uwagę przy premiowaniu lokat o
    *stałym* oprocentowaniu (przewidując, chyba słusznie, lepszy biznes dla
    siebie).

  • 5. Data: 2003-11-23 13:13:33
    Od: "qaz" <qaz@(wytnijto)w.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    lokat o
    > *stałym* oprocentowaniu (przewidując, chyba słusznie, lepszy biznes dla

    Zdecydowanie, wydaje mi sie ze w ciagu 6m-cy % pojda w gore jak nic, a stale
    to stale to stale, zgodzisz sie i bedziesz patrzyl jak maleje twoj realny
    zysk z lokat.