  • 1. Data: 2003-11-22 19:59:31
    Temat: Jak zabrac kase z USA ?
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Wiatm,
    Mam konto w CITIBANK w USA.

    Jak najtaniej moge sciagnac z niego kase?
    Moge sam sobie przez Internet zrobic przelew ale kosztuje to $30.00 plus
    (nie wiem jeszcze jaka) oplata z polskiego banku.

    Moze ktos zna inny sposób.

    PZDR
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-11-22 20:11:51
    Temat: Re: Jak zabrac kase z USA ?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "patek777" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Moge sam sobie przez Internet zrobic przelew ale kosztuje to $30.00 plus
    > (nie wiem jeszcze jaka) oplata z polskiego banku.

    Wystaw czek na siebie i zrealizuj go w Polsce.
    Ten temat powtarza się wiecznie na grupie.
    citibank w polsce zrobi ci to szybko

  • 3. Data: 2003-11-22 20:31:12
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Bank BGZ kaze sobie placic za taka tranzakcje 79zl plus 10zl pobiera mi bank
    w USA.
    Czy jest to cena stala dla wszystkich banków.

    PZDR
    Andrzej

  • 4. Data: 2003-11-22 21:10:05
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    > Bank BGZ kaze sobie placic za taka tranzakcje 79zl plus 10zl pobiera mi
    bank
    > w USA.
    > Czy jest to cena stala dla wszystkich banków.
    Ca zo? za realizację czeku?

    Spóść ich na drzewo.

    peako s.a .25% min 10 zł + 1 miesiąc czekania.
    citi z tego co pamietam tez nie chce więcej, ale nie znam szczegółów
    ktoś się jeszcze chwalił innymi bankami ale nie pamietam.

    Odpowiadaj pod postem, tak się przyjęło.

  • 5. Data: 2003-11-22 23:27:50
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "patek777" <p...@p...onet.pl> writes:

    > Wiatm,
    > Mam konto w CITIBANK w USA.
    >
    > Jak najtaniej moge sciagnac z niego kase?

    Wyrobić kartę do tego rachunku i nią płacić w sklepach
    (o ile to możliwe oczywiście)

    A spytałbym się też samego Citi czy czegoś nie proponuje gdy ktoś ma u
    nich konto w USA i w Polsce...

  • 6. Data: 2003-11-23 01:14:53
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@p...onet.pl news:bpof76$331$1@news.onet.pl

> [...]

    > Moge sam sobie przez Internet zrobic przelew ale kosztuje to $30.00 plus
    > (nie wiem jeszcze jaka) oplata z polskiego banku.

    To proste :

    Dir Sir,
    I'm the Patek777, son of Patek the IIIrd
    chief of Polish Oil Company.

    We have an outstanding sum of over 400 $ USD (four hundert usd!) deposited
    on account in U.S.A.
    However, for political reasons we cannot transfer this summ to our national
    banks.

    Therefore - we need Your's help. We are willing to share this 400$ for
    YOur's help - 75% for us, 20% for Your's effort, and 5% to pay taxes and
    local fees.

    Please keep this email confidental, because many spys are after out
    organisation! Contant us directly writting to an E-mail adress: ......, or
    via fax.

    If You are willing to help - You only need to send us a small deposit,
    about 25,000$ that is needed to transport boxes with our money - 400$.
    We would ofcourse pay that on ouer own, but goverment spys are monitioring
    ouer account activity, and we can not risk.

    Good bless You!

    SNMSP ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2003-11-23 01:17:56
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

> [...]

    national banks.

    Therefore - we need Yours help. We are willing to share this 400$ for
    Hour's help - 75% for us, 20% for Yours effort, and 5% to pay taxes and
    local fees.

    Please keep this email confidential, because many spies are after out
    organization! Contact us directly writing to an E-mail address: ......,
    or via fax.

    If You are willing to help - You only need to send us a small deposit,
    about 25,000$ that is needed to transport boxes with our money - 400$.
    We would of course pay that on our own, but government spies are
    monitoring our account activity, and we can not risk.

    God bless You!

    SNMSP ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 8. Data: 2003-11-23 03:21:07
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in message
> [...]
    >
    > Therefore - we need Yours help. We are willing to share this 400$ for
    > Hour's help - 75% for us, 20% for Yours effort, and 5% to pay taxes and

    Przy takim podziale łupów może być.
    Zakładam sobie konto w citi USA, przelewasz pieniądze na podany numer
    rachunku, a ja ci w polsce w żywej gotówce wypłacę.
    :-)

  • 9. Data: 2003-11-23 06:55:54
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <bpof76$331$1@news.onet.pl>, p...@p...onet.pl says...
> [...]
    > Moge sam sobie przez Internet zrobic przelew ale kosztuje to $30.00 plus
    > (nie wiem jeszcze jaka) oplata z polskiego banku.

    PODOBNO (nie wiem bo akurat w moim stanie Citi nie funkcjonuje.... a
    bank korespondecyjny mnie nie kreci) transfer przez internet z Citka
    amerykanskiego do polskiego jest bezplatny. Jak robie przelew
    miedzynarodowy z mojego banku do Citi w Polsce to moj bank traktuje to
    jako przelew krajowy (!) (Fed wire) i wysyla pieniadze do Citka w Nowym
    Yorku z dodatkowymi instrukcjami. Kosztuje mnie taki przelew 10 dolarow.

    AP

  • 10. Data: 2003-11-23 08:54:16
    Od: "L1962" <L...@v...net>

    "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> wrote in message

    > Wyrobić kartę do tego rachunku i nią płacić w sklepach
    > (o ile to możliwe oczywiście)
    >
    > A spytałbym się też samego Citi czy czegoś nie proponuje gdy ktoś ma u
    > nich konto w USA i w Polsce...

    Te konta w Citi w Polsce i w USA nie maja ze soba absolutnie zadnego
    powiazania. To jest tylko takie same logo, wystroj banku itp, ale jak bylem
    u swojego doradcy w Citi w Polsce to mi wyraznie powiedziano, ze nie maja
    zadnej mozliwosci wejscia do konta w Citi w USA. Te banki nie sa ze soba ni
    jak polaczone. W Polsce to jest tylko Citi bank Handlowy czy cos tam z
    kapitalem Citibank ale ten bank nie wiele ma wspolnego z rzeczywistym
    Citibank USA.