  • 11. Data: 2003-09-04 08:54:51
    Temat: Re: VISA CLASSIC - rece opadaja
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

    Użytkownik "adm" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:10d5.0000253e.3f564616@newsgate.onet.pl...
    > A, widze ze chyba dam se spokoj. Kiedys cos czytalem ze ludzie maja karte
    > virtualna w mBanku i czasem zakupy nie wychodza. Pomyslalem ze takie banki
    > zagraniczne ktore prowadza konta dolarowe jako standard maja lepsza forme
    > rozliczen miedzynarodowych i ze sa nastawione glownie na obroty z zagranica.
    > Ale to chyba mit. VISA to organizacja i do niej sa podpiete rozne banki zatem
    > wplyw na rozliczanie transakcji bezgotowkowych (w internecie) ma nie tyle bank
    > ile sama VISA i karta jaka sie poslugujemy.
    >
    > pozdr
    > adm

    No właśnie ... czemu żeś się czepił tych zagranicznych banków - wszędzie będziesz
    nierezydentem (czyt."zaufanym inaczej") i kicha. Cudze chwalicie swego nie
    znacie!!!
    Generalnie każda Visa wypukła nie ma nigdzie problemu z realizacją, nawet wydana w
    Polsce (przeciez to nie Visa Polska sp.z o.o. tylko Visa International) - a u nas
    możesz przebierać jak w ulęgałkach - i nie tylko w Visach. Nawet nie posiadając
    rachunku prawie każdy bank Ci wyda kredytową Visę Classic, za max kilkaset zet, bez
    żadnego depozytu.
    A z kartami virtualnymi Visa też nie ma problemów (bo są traktowane jak Visa
    Classic) - może w pierwszych miesiącach były problemy z autoryzacją, bo nie we
    wszystkich bazach posiadali zarejestrowany deskryptor karty virtualnej, ale teraz???
    Chłopie obudź się i noś głowę bardziej do góry ... w bankowości naprawdę nie
    jesteśmy już państwem trzeciego świata!!!
    Pozdrawiam
    roythekid

  • 12. Data: 2003-09-04 10:57:58
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "roythekid" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    nie
    > jesteśmy już państwem trzeciego świata!!!

    Tak tylko na marginesie: nie wiem czy autorowi watku nie chodzilo dokladnie
    o karte zasilana i rozliczana w $, a tych juz nie ma tak duzo na rynku.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 13. Data: 2003-09-04 12:47:20
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Tak tylko na marginesie: nie wiem czy autorowi watku nie chodzilo
    dokladnie
    > o karte zasilana i rozliczana w $, a tych juz nie ma tak duzo na rynku.

    Visa - chyba tylko Pekao.
    Ale jest jeszcze American Express - charge bez limitu rozliczany w USD.

    MaciejK

  • 14. Data: 2003-09-04 17:18:13
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    A ja bym chcial sie dowiedziec, co takie interesujacego mozna kupic w
    internecie, bo kart mam mnostwo, ale za ch... niw wiem, co Wy w tym
    internecie kupujecie na kontenery, zeby rachunki zakladac za granica ?
    fotech

  • 15. Data: 2003-09-04 21:39:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "adm" <a...@i...pl> writes:

    > No wiesz co? Ja nie jestem zadnym bandziorem ani nic podobnego :-).
    > Mi sie niedobrze robi jak mam te 800PLN wybulic, he he.
    > A co dopiero zamrozic 6000PLN!!!!
    > Szczerze powiedziawszy to ja nie mam na depozyt w tej chwili.

    To po j.ch. chcesz w ogole ta karte z zagranicy?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 16. Data: 2003-09-04 21:42:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "adm" <a...@i...pl> writes:

    > a fakt, pochodzilem sobie po stronach zagranicznych i kazdy bank ma dla VC
    > ten
    > depozyt zabezpieczajacy :-)))

    Bzdura.

    > Ten depozyt to ma chyba zabezpieczac zysk banku :-) (bo bank ma 1500$ i nimi
    > obraca, np. da je komus jako 20% kredyt)

    Taaak. W dolarach zwlaszcza.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 17. Data: 2003-09-05 08:09:59
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    > internecie, bo kart mam mnostwo, ale za ch... niw wiem, co Wy w tym
    > internecie kupujecie na kontenery, zeby rachunki zakladac za granica ?

    Ja tylko płacę za domeny i kupuję książki. Ale można kupować bilety
    lotnicze, rezerwować hotele i korzystać jeszcze z masy innych usług.