  • 1. Data: 2003-09-03 16:08:46
    Temat: Pomozcie www.paynova.com a eKarta mbanku
    Od: "BSP" <b...@w...pl>

    Witam
    Koledzy poprosili mnie abym im zasilil konto w grze Project Entropia gdzie
    platnosci dokonuje sie przez www.paynova.com/eng i niestety niechce
    dokonac transakcji .
    Gdzies na ktorejs podstronie cafe mbanku znalazlem informacje ze Paynova
    obsluguje ekarte i teraz jestem w kropce koledzy sa zawiedzeni a ja trace
    czas
    i nerwy na probach .
    Z gory wielkie dzieki za wszelka pomoc i sugestie.
    Pozdroofka
    Bogdan

  • 2. Data: 2003-09-04 08:39:39
    Temat: Re: Pomozcie www.paynova.com a eKarta mbanku
    Od: "JZ" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > obsluguje ekarte i teraz jestem w kropce koledzy sa zawiedzeni a ja trace

    OK, ale w czym dokładnie problem, osobiście skorzystałem z Peyanowa z ok. 5
    razy przy płatnosci właśnie za Project Entropia i nie miałem żadnych
    problemów. Reazlizacja płatności niemal natychmiastowa, a płaciłem właśnie
    e-kartą mbanku.

    Jurek

  • 3. Data: 2003-09-04 18:02:02
    Od: "BSP" <b...@w...pl>

> [...]
    > razy przy płatnosci właśnie za Project Entropia i nie miałem żadnych
    > problemów. Reazlizacja płatności niemal natychmiastowa, a płaciłem właśnie
    Probowalismy przelac kase z ekarty bezposrednio na walleta w paynova i nie
    wyskakuje zaden
    komunikat o bledzie ani o dokonaniu transakcji caly czas w portfelu jest 0
    GBP :(
    Pozniej probowalismy z poziomu gry i u kolegi w grze wyswietla te transakcje
    z informacja o oczekiwaniu
    na potwierdzenie czy cos w tym stylu ale po wejsciu na paynova i ponownej
    probie przelania z ekarty
    pieniedzy w dalszym ciagu 0 GBP platnosc dla visy w konfiguracji walleta
    wybralem dolary a wiec chyba ?
    wszystko dorze robilismy i dalej nic z tego :(
    Jesli bys mogl napisac (raczej lopatologicznie ;) ) jak dokladnie ty
    dokonywales platnosci tak krok po kroku
    to bylbym bardzo wdzieczny :)
    aha i jeszcze jedno przy zakladaniu walleta dane osobowe podalem bez ogonkow
    (nazwisko z ogonkami)
    bo nie przyjmuje polskich znakow, a przy podawaniu card holder wpisywalem z
    ogonkami bo juz przyjmowalo (moze to jest przyczyna ale osobiscie mysle ze
    raczej nie)
    Prosilbym o szybka odpowiedz bo juz koledzy mi zyc nie daja ;P
    Pozdroofka
    Bogdan

  • 4. Data: 2003-09-05 07:13:52
    Od: "JZ" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyskakuje zaden
    > komunikat o bledzie ani o dokonaniu transakcji caly czas w portfelu jest 0

    A z konta pobrało kasę? Jeśli nie to moze masz nieaktywną kartę. Mbank tak
    robi że każdą nową kartę i po wznowieniu trzeba aktywować, nie wystarczy
    przelać kasę na ekartę. Jak nie robiłeś tą kartą żadnej transakcji to
    zadzwoń do mBanku.

> [...]
    > probie przelania z ekarty
    > pieniedzy w dalszym ciagu 0 GBP platnosc dla visy w konfiguracji walleta

    Aczemu nie chcesz przelać z poziomy gry? Tak jest najszybciej i najtaniej.
    Osobiście tego nie mogę robić bo hasła do transakcji zapomniałem i już
    niemam wyboru.

    > wszystko dorze robilismy i dalej nic z tego :(
    > Jesli bys mogl napisac (raczej lopatologicznie ;) ) jak dokladnie ty
    > dokonywales platnosci tak krok po kroku
    > to bylbym bardzo wdzieczny :)
    Jeśli pewny jesteś że kartę masz aktywną i koniecznie chcesz to zrobić
    Peyanowa to zaloguj się tam wpisz dokładnie takie dane karty jakie są na
    orginalnie. Jeśli na karcie nazwisko jest z ogonkiem to sprubuj w obu
    wersjach. Jeśli to nie pomorze a twoje nazwisko na karcie jest z ogonkiem to
    zadzwoń do mbanku i dowiedz się w jakiej wersji masz wklepać.

    Jak uda ci się przelać do Pyenawa to z przelaniem już do Entropi nie
    powinieneś mieć problemów

    Jurek

  • 5. Data: 2003-09-05 19:57:18
    Od: "BSP" <b...@w...pl>

    Dzieki za pomoc udalo sie przelac bezposrednio w grze z pominieciem paynova
    (niewiedzialem ze jest taka mozliwosc :) ).
    Koledzy sa happy a ja mam w koncu spokoj :)
    Pozdroofka
    Bogdan