  • 1. Data: 2003-09-03 16:08:09
    Temat: Inteligo rezygnacja z VE
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

    Otworzylem konto w Inteligo tylko dla prenumeraty PC Worlda i trzeba bylo
    zrobic 1 transakcje karta. Zrobilem i mam prenumerate. Zawsze kaske na 1 dzien
    przerzuce, zeby mnie nie naciagneli na prowizje za prowadzenie. Tylko 99gr
    biora za karte, ktorej nie uzywam ( do netu mam inna karte, wiec wisi mi ta
    karta ) Czy mozna zrezygnowac z karty juz wydanej i miec konto bez karty?

  • 2. Data: 2003-09-03 16:09:40
    Temat: Re: Inteligo rezygnacja z VE
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    kuba wrote:
    >Czy mozna zrezygnowac z karty
    > juz wydanej i miec konto bez karty?

    Tak.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-09-03 16:16:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kuba wrote:
    > kaske na 1 dzien przerzuce, zeby mnie nie naciagneli na prowizje za
    > prowadzenie. Tylko 99gr biora za karte, ktorej nie

    Na jeden dzien?
    To jaka ty tam kase przelewasz, zeby miec saldo >100 zl miesieczne? No bo
    jesli taka, to jednak warto konto pouzywac :)

  • 4. Data: 2003-09-04 08:38:50
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    > Tak.

    Czy mozna zrezygnowac z karty juz wydanej i miec konto bez karty?

    Nie,.Ja zakladalem Inteligo jedynie do transakcji na Allegro.Mam wspolne
    konto z Zona i chcialem tylko jedna VE. Linka powiedziala ze karta musi
    zostac wydana, ale nie trzeba jej aktywowac i wtedy nie jest pobierana za
    nia oplata, po czym przy najblizszym rozliczeniu potracono nam 1,98zl (za
    dwie karty). Dzisiaj dzwonie sie klocic...

    lelek

  • 5. Data: 2003-09-04 09:56:24
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nia oplata, po czym przy najblizszym rozliczeniu potracono nam 1,98zl (za
    > dwie karty). Dzisiaj dzwonie sie klocic...

    Wystarczy zamknąć kartę. Ot i cała filozofia.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara