  • 1. Data: 2003-09-03 16:06:14
    Temat: Visa Classic Debet BZ WBK
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

    Mam konto w BZ WBK studenckie od 2 lat, nie uzywam go, ale przydalaby mi sie
    karta VC debetowa. Czy mam szanse dostac ja, jak nie robilem zadnych prawie
    operacji na rachunku?

  • 2. Data: 2003-09-03 16:19:26
    Temat: Re: Visa Classic Debet BZ WBK
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kuba wrote:
    > Mam konto w BZ WBK studenckie od 2 lat, nie uzywam go, ale przydalaby
    > mi sie karta VC debetowa. Czy mam szanse dostac ja, jak nie robilem
    > zadnych prawie operacji na rachunku?

    Jesli tam nie bylo zadnych wplywow to raczej szans nie masz

  • 3. Data: 2003-09-03 16:21:26
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    1...@n...onet.pl,
    kuba <k...@W...onet.pl>:
    > Mam konto w BZ WBK studenckie od 2 lat, nie uzywam go, ale przydalaby
    > mi sie karta VC debetowa. Czy mam szanse dostac ja, jak nie robilem
    > zadnych prawie operacji na rachunku?

    Raczej chyba nie robia problemow z VC debetowka - choc z BZ WBK to trudno
    przewidziec ;)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-03 23:20:38
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Raczej chyba nie robia problemow z VC debetowka - choc z BZ WBK to trudno
    > przewidziec ;)

    Debetowka ale wypukla. Stad problemow nie robia ale bez regularnych
    obrotow 500-1000 moze zapomniec o tej karcie :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl