  • 1. Data: 2005-10-12 07:23:23
    Temat: [VE - wpłata] jak to działa?
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

    Witam!
    Wpłaciłem Visą Electron Inteligo kaskę na Bet and Win. Potem skorzystalem
    z opcji wypłaty zgromadzonych srodków z powrotem a VE. Na razie jeszcze
    ich nie widzę logując się na Inteligo.
    Jak to działa? A moze ich nie zobacze na rachunku, do ktorego podpieta
    jest karta, a one beda na karcie jakoś? Nie przerabialem tego, ma ktos
    jakies doswiadczenia?

    --
    --------
    Pozdr

  • 2. Data: 2005-10-12 08:27:30
    Temat: Re: [VE - wpłata] jak to działa?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "SebCz" <s...@w...itegotezpl> napisał w wiadomości
    > Wpłaciłem Visą Electron Inteligo kaskę na Bet and Win. Potem skorzystalem
    > z opcji wypłaty zgromadzonych srodków z powrotem a VE. Na razie jeszcze
    > ich nie widzę logując się na Inteligo.

    wplacilem, wyplacilem.... moze bys podal jakies konkrety np. daty?

    > Jak to działa? A moze ich nie zobacze na rachunku, do ktorego podpieta
    > jest karta, a one beda na karcie jakoś? Nie przerabialem tego, ma ktos
    > jakies doswiadczenia?

    Na stronie inteligo zapewne znajdziesz jakis regulamin, a w nim moze info
    ile czasu potrzebuja na uznanie rachunku karty. ZTCP jest tego ladnych pare
    dni...
    Kiedy juz to zrobia to bedziesz mial po prostu wplyw na rachunek do ktorego
    dopieta jest karta.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-10-12 09:50:14
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

    > wplacilem, wyplacilem.... moze bys podal jakies konkrety np. daty?

    Hmm, to wszystko świeżutkie, zarówno wpłaciłem i wypłaciłem wczoraj.

    > Na stronie inteligo zapewne znajdziesz jakis regulamin, a w nim moze info
    > ile czasu potrzebuja na uznanie rachunku karty. ZTCP jest tego ladnych
    > pare
    > dni...

    Nic nie znalazłem na ich stronie...

    > Kiedy juz to zrobia to bedziesz mial po prostu wplyw na rachunek do
    > ktorego
    > dopieta jest karta.

    Tak też myślałem. Ciekaw jestem tylko, jak długo...

    --
    --------
    Pozdr

  • 4. Data: 2005-10-12 10:59:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Hmm, to wszystko świeżutkie, zarówno wpłaciłem i wypłaciłem wczoraj.

    eeee, to nawet obciazenie katy pewnie masz nie rozliczone a co dopiero
    uznanie...

    > Nic nie znalazłem na ich stronie...

    bankolinie maja darmowa

    > Tak też myślałem. Ciekaw jestem tylko, jak długo...

    ZTCP ktos mowil o 30 dniach

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2005-10-12 11:52:21
    Od: Miernik <m...@f...org>

    SebCz <s...@w...itegotezpl> wrote:
    > Wpłaciłem Visą Electron Inteligo kaskę na Bet and Win. Potem skorzystalem
    > z opcji wypłaty zgromadzonych srodków z powrotem a VE. Na razie jeszcze
    > ich nie widzę logując się na Inteligo.

    Za około 3 dni od wypłaty zobaczysz na koncie Inteligo "zwrot" kartą,
    ale przez 30 dni będzie zablokowane i nie będziesz mógł z tych środków
    skorzystać. Lepiej wypłacać na jakaąś VE innego banku, wtedy będzie
    tylko ze 3 dni, bez tej 30-dniowej blokady.