  • 1. Data: 2005-10-12 06:16:54
    Temat: [BPH] kody SMS w sez@mie
    Od: "punisher" <p...@i...pl.WYTNIJ.TO>

    Tak sobie czytam grupe, widze jakie klopoty ma Lukas i musze przyznac ze
    dla kontrastu bphowi calkiem niezle wyszlo z tymi kodami SMS. Mam glownie
    klucze lokalne i korzystam z nich w zaleznosci od potrzebi tego gdzie
    jestem ale wygenerowalem sobie takze do zabawy klucz w repozytorium banku
    hehe. Skoro i tak w pierwszym miesiacu sa darmowe to co ja sobie nie
    powysylam ;)

    Jak do tej pory do mnie przychodzily wszystkie kody od razu i nie moge
    narzekac, tylko to co przychodzi w SMSie (opis) mogloby miec wiecej
    wodotryskow. Ciekawe czy ludziom spodobaja te kody czy raczej beda
    zapisywac klucze lokalnie. Jak myslicie i co polecacie generalnie?