  • 1. Data: 2005-10-12 05:11:44
    Temat: Nowy Lukas - do kolekcji
    Od: "PB" <e...@N...gazeta.pl>

    Takiego błędu chyba jeszcze nie było? ;-)

    Dziś rano czkawka wciąż męczy Lukasa.

    Server Error
    This server has encountered an internal error which prevents it from
    fulfilling your request. The most likely cause is a misconfiguration. Please
    ask the administrator to look for messages in the server's error log.

  • 2. Data: 2005-10-12 07:26:48
    Temat: Re: Nowy Lukas - do kolekcji
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Please
    > ask the administrator to look for messages in the server's error log.

    mój ulubiony komunikat z całej kolekcji to sugestia kierująca do
    b...@l...com.pl

    a dokładnie:

    HTTP/1.1 200 OK Date: Tue, 11 Oct 2005 10:21:58 GMT Server: Apache
    Connection: close Transfer-Encoding: chunked Content-Type: text/html;
    charset=iso-8859-1 Expires: Tue, 11 Oct 2005 10:21:58 GMT
    OK
    The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable
    to complete your request.
    Please contact the server administrator, b...@l...com.pl and inform
    them of the time the error occurred, and anything you might have done that
    may have caused the error.
    More information about this error may be available in the server error log.
    Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying
    to use an ErrorDocument to handle the request.

    janke

  • 3. Data: 2005-10-12 08:02:11
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    janke napisał(a):

> [...]
    > trying
    > to use an ErrorDocument to handle the request.

    Też to miałem wczoraj.
    Niezły jest też komunikat "nie masz żadnych kont" ;-D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2005-10-12 08:47:17
    Od: "fx" <a...@n...pl>

    "Wystąpił problem przy wykonywaniu operacji. Sprawdź wynik operacji i
    spróbuj ponownie (3)"

    A czy komus udalo sie zalogowac przy pomocy tokena?

  • 5. Data: 2005-10-12 09:11:22
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-12 10:47- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy fx,
    gdy pisał(a):
    > "Wystąpił problem przy wykonywaniu operacji. Sprawdź wynik operacji i
    > spróbuj ponownie (3)"
    >
    > A czy komus udalo sie zalogowac przy pomocy tokena?

    Tak. I wczoraj i dzisiaj. Co więcej dzisiaj (około 9.00) system nie
    wykazywał żadnych błędów ani niestabilności.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 6. Data: 2005-10-12 09:13:56
    Od: "fx" <a...@n...pl>

    > Tak. I wczoraj i dzisiaj. Co więcej dzisiaj (około 9.00) system nie
    > wykazywał żadnych błędów ani niestabilności.

    No to mam pecha:
    " Błąd działania systemu. W tej chwili niemożliwe jest kontynuowanie pracy.
    (EMCI:50001)"

  • 7. Data: 2005-10-12 09:16:37
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-12 11:13- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy fx,
    gdy pisał(a):

    > No to mam pecha:
    > " Błąd działania systemu. W tej chwili niemożliwe jest kontynuowanie pracy.
    > (EMCI:50001)"

    Teraz to ja mam tak samo. Kto rano wstaje, temu system daje. Or
    something...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 8. Data: 2005-10-12 09:53:27
    Od: "fx" <a...@n...pl>

    > Teraz to ja mam tak samo. Kto rano wstaje, temu system daje. Or
    > something...

    Sukces!!! Dodzwonilem sie do konsultanta na lukaslinii!

    Odp z lukaslinii: "uzytkownicy tokenow nie moga sie od dwoch godzin
    zalogowac, informatycy nad tym pracuja. Prosze sie nie logowac bo mozna
    sobie zablokowac dostep do konta na sztywno i potrzebna bedzie wizyta w
    placowce banku celem odblokowania. Nie wiadomo kiedy bedzie sie mozna
    logowac".
    Coz, czas zmienic bank...

  • 9. Data: 2005-10-12 11:01:45
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Niezły jest też komunikat "nie masz żadnych kont" ;-D

    mnie najbardziej ucieszyło wczoraj, kiedy zobaczyłem, że nie mam kredytu
    ;)))

    janke

  • 10. Data: 2005-10-12 11:02:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > 2005-10-12 11:13- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy fx,
    > gdy pisał(a):

    > Teraz to ja mam tak samo. Kto rano wstaje, temu system daje. Or
    > something...

    ja to znalem w wersji "kto rano wstaje temu bozia daje... odczuc jaki jest
    glupi"
    ;-)

    --
    Pozdrowienia