  • 1. Data: 2005-10-12 02:14:50
    Temat: Zamkniecie karty przez bank - jakie konsekwencje?
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    Bank zamknal mi karte obciazeniowa, poniewaz nie splacilem zadluzenia w czasie.
    Byly wakacje i przelew z zagranicy nie dotarl na czas. Bank zablokowal karte, po
    splacie stwierdzil, ze nie otworzy ponownie. Czy mogl mnie wwalic na jakas
    czarna liste? Pewnie do BIK powedruje, bo bank wysylal co miesiac do BIKu. Czy
    jeszcze gdzies? Jesli tak, to gdzie i jak to sprawdzic? Bank milczy na moje
    pytania o to.