  • 1. Data: 2002-09-20 13:01:10
    Temat: VE Max w mBanku
    Od: "Gresiek" <g...@h...com.usun.to>

    Czy ktos moze mi w prostych slowach odpowiedziec czy zaplace 36zl jak teraz
    "zgubie" swoja VE do eMaxa?
    Thnx!

    Pozdrawiam,
    Gresiek

    P.S. Probowalem cos znalezc we wczesniejszych watkach ale nie znalazlem tam
    konkretnej odpowiedzi.

  • 2. Data: 2002-09-20 13:02:39
    Temat: Re: VE Max w mBanku
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Po "zgubieniu" bank wyda ci nowa z data waznosci taka sama jak stara - wiec
    nic to nie zmieni - zaplacisz za wydana po 30 wrzesnia 2002

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-09-20 14:07:56
    Od: "Gresiek" <g...@h...com.usun.to>

    > Po "zgubieniu" bank wyda ci nowa z data waznosci taka sama jak stara -
    wiec
    > nic to nie zmieni - zaplacisz za wydana po 30 wrzesnia 2002

    No i sie zaczyna...
    No bo, jak kiedys zgubilem (naprawde) VE do eKonta to wydali mi nowa karte
    na 12msc wazna...

  • 4. Data: 2002-09-20 14:11:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 20 Sep 2002 15:02:39 +0200, "paulus" <p...@w...pl> wrote:

    >Po "zgubieniu" bank wyda ci nowa z data waznosci taka sama jak stara - wiec
    >nic to nie zmieni - zaplacisz za wydana po 30 wrzesnia 2002

    Nie. Z taka sama data waznosci to jest duplikat - bezplatny.
    Po zastrzezeniu wydawana jest nowa karta wiec i nowa oplata.
    Krotko mowiac - zaplacisz.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-09-20 14:12:55
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Przynaje racje :)

    "§30.

    W miejsce karty zastrzeżonej, na wniosek Posiadacza rachunku, mBank wydaje
    kartę z nowym numerem i terminem ważności i nowym PIN.
    Karta, która została odnaleziona po zastrzeżeniu nie może być ponownie użyta.
    Posiadacz karty zobowiązany jest zniszczyć ją w sposób uniemożliwiający jej
    dalsze używanie. Za skutki niedopełnienia tego obowiązku przez Posiadacza
    karty odpowiada Posiadacz rachunku."

    co chyba moze oznaczac ze jak "zgubisz" VE we wrzesniu to byc moze nie
    zaplacisz tych 36 PLN...

  • 6. Data: 2002-09-20 14:16:11
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

> [...]

    >Nie. Z taka sama data waznosci to jest duplikat - bezplatny.
    >Po zastrzezeniu wydawana jest nowa karta wiec i nowa oplata.

    Pekao wydalo mi w miejsce skradzionej Maestro nowa, wazna do konca terminu
    waznosci starej - z nowym pinem - ale to jest Pekao...

  • 7. Data: 2002-09-20 14:25:52
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 20 Sep 2002 16:16:11 +0200, "paulus" <p...@w...pl> wrote:

    >Pekao wydalo mi w miejsce skradzionej Maestro nowa, wazna do konca terminu
    >waznosci starej - z nowym pinem - ale to jest Pekao...

    hehe, ciekawe. Ale chyba z innym numerem ?
    W mBanku duplikat ma ten sam numer i jego wygenerowanie starej karty
    nie blokuje, wiec zamawianie go w wypadku zgubienia karty najlepszym
    pomyslem nie jest :-).
    A po zastrzezeniu karty mozna TYLKO zamowic nowa karte.
    Gubic emaxowe delfiny bylo warto na koncu sierpnia :D