  • 1. Data: 2002-09-20 11:10:58
    Temat: kk w raiffeisen
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    w tabeli oplat i prowizji do karty mamy:

    Prowizja za wypłatę gotówki w bankomatach należących do Banku - 0%

    jak mozna to tak rozumiec:
    przyznali mi karte z limitem 5000pln. pierwszego dnia okresu rozliczeniowego
    wyciagam z bankomatu 5000pln wplacam do mbanku a po 51 dniach wyciagam z
    mbanku i splacam zadluzenie z kk? jesli to zapetlic to mam non stop 5000 pln
    na lokacie wyciagniete z kk i cale odsetki moje (niewiele tego ale zawsze)

    gdzie jest balad w miom rozumowaniu - ba tak pieknie chyba nie moze byc?

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2002-09-20 11:14:45
    Temat: Re: kk w raiffeisen
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    juz chyba znalazlem blad w moim rozumowaniu - bezplatny kredyt dotyczy tylko
    operacji bezgotowkowych - jesli wyciagne kase z bankomatu to od razu licza
    mi 30% odsetek

    pzdr

    matjaw

  • 3. Data: 2002-09-20 11:16:30
    Od: "Michał Krzemiński" <k...@s...pl>

    Sprawdz jakie masz oprocentowanie za zadłużenie bo co innego oprocentowanie
    kredytu a co innego prowizja za wypłatę

  • 4. Data: 2002-09-20 11:17:50
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Fri, 20 Sep 2002 13:14:45 +0200, "matjaw" <m...@w...pl> napisał(a):

    > juz chyba znalazlem blad w moim rozumowaniu - bezplatny kredyt dotyczy tylko
    > operacji bezgotowkowych - jesli wyciagne kase z bankomatu to od razu licza
    > mi 30% odsetek
    Bingo :-)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 5. Data: 2002-09-20 11:32:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Sep 20, 2002 at 01:14:45PM +0200, matjaw wrote:

    > juz chyba znalazlem blad w moim rozumowaniu - bezplatny kredyt dotyczy tylko
    > operacji bezgotowkowych - jesli wyciagne kase z bankomatu to od razu licza
    > mi 30% odsetek

    OIMW to mozna kk rb wyjac kase z roru w RB. Kiedys byla na ten temat
    dluzsza dyskusja, ale juz nie pamietam.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-09-20 12:03:56
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    matjaw <m...@w...pl> wrote:

    > gdzie jest balad w miom rozumowaniu - ba tak pieknie chyba nie moze byc?

    Odsetki od tej kwoty sa liczone od dnia wydania gotówki.

    P.S. karta z ubezpieczeniem z górnym limitem odpowiedzialności - to ja
    podziękuje.

    --

  • 7. Data: 2002-09-20 12:53:44
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Odsetki od tej kwoty sa liczone od dnia wydania gotówki.

    Ale on jej nie wyda, tylko wpłaci do mBanku ...
    BP,NMSP ;)