  • 1. Data: 2002-09-20 10:59:55
    Temat: skreslam ten bank
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Jacek Fedorowicz w dzisiejszej Gazecie Telewizyjnej w swoim felietoniku
    odwaznie wyznal, ze skresla dwa z bankow i napisal dlaczego.
    Zgadzam sie z nim w pelni - to sa banki ktore potrafa klienta zdenerwowac

    - Citibank skreslil za to, ze pytajac o warunki KK uslyszal, że klientom po
    sześdziesiątce nie dają. I nie obraziolo go to ale doszedl do wniosku, ze
    bank ktory rezygnuje "z tak potężnej, a nierzadko i zasobnej grupy klientów,
    nie może być dobrym bankiem".

    - bank Pekao SA za "wprowadzenie konta dolarowego (do debetowej karty
    płątniczej), które nieruszane zamiast rosnąć, malało .... kiedy to
    wprowadzali, dołączyli pismo wyjaśnijące, że chcą w ten sposób skłonić
    klientów do częstszego korzystania z karty."

    Myśle, że każdy z nas ma taki skreślony bank - możnaby założyć gdzieś listę
    powodów, tak by do każdego banku klienci mogli dopisywać swe żale.

    Teraz brak mi takiego miejsca w sieci !
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-09-20 11:50:56
    Temat: Re: skreslam ten bank
    Od: "vibes" <v...@a...waw.pl>

    Przylaczam sie dodajac do listy GE Capital Bank, za przysylanie jakis kart
    co to maja dawac nieeeeeeeeeeograniczone mozliwosci zakupow na kredyt, A jak
    co do czego przychodzi, to w/w bank mowi - nie bo pan sie spoznil z jedna
    rata, a inna zaplacil za wczesnie!!!!

    ha ha

    Mariusz

  • 3. Data: 2002-09-20 12:02:25
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > sześdziesiątce nie dają. I nie obraziolo go to ale doszedl do wniosku, ze
    > bank ktory rezygnuje "z tak potężnej, a nierzadko i zasobnej grupy

    Bzdurny powód do skreślenia.

> [...]
    > wprowadzali, dołączyli pismo wyjaśnijące, że chcą w ten sposób skłonić
    > klientów do częstszego korzystania z karty."

    Ten równie bzdurny. Są naprawdę prawdziwsze bzdury w Pekao.

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-09-20 14:35:24
    Od: "LK" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vibes" <v...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jak
    > co do czego przychodzi, to w/w bank mowi - nie bo pan sie spoznil z jedna

    A ja korzystam z GE z VISA i jest OK, jestem bardzo zadowolony :-)

  • 5. Data: 2002-09-20 17:10:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:amf2oj$ifg$1@shilo.silesia.pik-net.pl...