    From: "paulus" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VE Max w mBanku
    Date: Fri, 20 Sep 2002 16:12:55 +0200

    Przynaje racje :)

    "§30.

    W miejsce karty zastrzeżonej, na wniosek Posiadacza rachunku, mBank wydaje
    kartę z nowym numerem i terminem ważności i nowym PIN.
    Karta, która została odnaleziona po zastrzeżeniu nie może być ponownie użyta.
    Posiadacz karty zobowiązany jest zniszczyć ją w sposób uniemożliwiający jej
    dalsze używanie. Za skutki niedopełnienia tego obowiązku przez Posiadacza
    karty odpowiada Posiadacz rachunku."

    co chyba moze oznaczac ze jak "zgubisz" VE we wrzesniu to byc moze nie
    zaplacisz tych 36 PLN...

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl