  • 1. Data: 2003-02-03 18:27:16
    Temat: Lokata 5000zl na 3 miesiace - gdzie?
    Od: Adam Górski <a...@i...pl>

    Witam

    Gdzie ulokowac 5000zl na 3 miesiace?
    W gre wchodzi jakis popularny bank.

    Pozdrawiam

    Adam

  • 2. Data: 2003-02-03 18:45:40
    Temat: Re: Lokata 5000zl na 3 miesiace - gdzie?
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Górski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b1mca4$m1i$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Gdzie ulokowac 5000zl na 3 miesiace?
    > W gre wchodzi jakis popularny bank.

    Może mBank - wirtualne ramię BRE Banku :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-02-03 20:24:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Górski <a...@i...pl> writes:

    > Gdzie ulokowac 5000zl na 3 miesiace?

    Gdziekolwiek badz. Najlepiej w banku, w ktorym juz masz konto.

    Zalozmy, ze znajdziesz oferte o 1 punkt procentowy w skali rocznej
    lepsza. Czyli zyskujesz kwartalnie 0.25% od 5000, czyli 12.50 zl.
    Odjac belkowe, zostaje 10 zlotych.

    Warto dla 10 zlotych jakies nowe konto zakladac?

    MJ

  • 4. Data: 2003-02-03 21:56:58
    Od: Adam Górski <a...@i...pl>

    Michal Jankowski wrote:

> [...]
    > Odjac belkowe, zostaje 10 zlotych.
    >
    > Warto dla 10 zlotych jakies nowe konto zakladac?

    No a zawsze trzeba zakładać konto dla lokaty?
    W mBanku już mam, zastanawiałem się tylko, czy lepszej oferty nie znajdę.

    Pozdrawiam

    Adam

    P.S. Belkowe dotyczy także rachunków firmowych?

  • 5. Data: 2003-02-04 01:14:50
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Adam Górski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > P.S. Belkowe dotyczy także rachunków firmowych?

    Nie, ale te środki masz oprocentowane wg zasad ogólnych, czyli jeśli dobrze
    zarabiasz - do ok. 40%, a jeśli firma ma stratę to nie płacisz nic.

    BaLab