  • 31. Data: 2004-01-10 09:15:28
    Temat: Re: Uszkodzona paczka z VWbanku.
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Który IMHO można przy fizycznym dostępie do tokena zdobyć, w końcu
    > jest zapisany w tym tokenie, i sądze, że można się obejść bez
    > otwierania obudowy ...

    Raczej nie
    A otwarcie obudowy tokena spowoduje rozerwanie zbiornika z cieczą która
    zniszczy token.

  • 32. Data: 2004-01-10 10:01:56
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 09 Jan 2004 22:19:09 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Czyli kwestia tokena. Nie mozesz go wymienic?
    Będę się starał wymienić ... niby infolinia mnie poinformowala, że
    można, ale wiadomo jakie są infolinie :))
    >Szczerze mowiac nie jestem entuzjasta takich rozwiazan.
    Tokenów czy wymian ?

    >Numeru konta? To ma byc konto a vista, bez zadnych przelewow itp?
    Miałobyć do lokat ;), bo oprocentowanie w miare dobre było (jest?).
    >Ten telekod to pewnie mozesz zmienic? Numer klienta jest w numerze
    >konta?
    Tak numer klienta jest w numerze konta ;(, a telekod zmieniłem.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 33. Data: 2004-01-10 11:04:21
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 10 Jan 2004 10:15:28 +0100, "Grzegorz Niedzwiecki"
    <g...@n...pl> wrote:

    >Raczej nie
    Czy masz 100% pewność ? Sądze, że nie ... stąd Twoje "raczej" ;)

    >A otwarcie obudowy tokena spowoduje rozerwanie zbiornika z cieczą która
    >zniszczy token.
    Obudowa nie wygląda na otwieraną, co nie znaczy oczywiście że nie
    była, ale dla mnie sam fakt, że jakaś niepowołana osoba macała mój
    token zanim ja go dostałem jest nie do przyjęcia ... dlatego będę go
    wymieniał.

    pzdr,
    Dentarg

  • 34. Data: 2004-01-10 13:57:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dentarg <d...@i...com> writes:

    > Tokenów czy wymian ?

    Tokenow. Nie wiadomo (zwykle, bo w niektorych, tych najpopularniejszych,
    moze wiadomo) co tam w srodku siedzi i jak co liczy. Z tym ze tego
    nie wiadomo nam, ktos inny z pewnoscia to wie :-(
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 35. Data: 2004-01-12 19:26:54
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Dziś wysłałem poleconym priorytetem z potwierdzeniem odbioru :), token
    plus pisemko wyjaśniające do VW Banku. Ciekawe jak szybka będzie ich
    reakcja ;)

    pzdr,
    Dentarg