  • 1. Data: 2004-01-09 12:08:38
    Temat: Przechowywanie gotówki na koncie walutowym
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Mam w multibanku rachunek w EUR do rachunku DG. Czy mogę tam sobie trzymać
    pieniądze wpłacone ot tak, w kasie, z niewiadomego pochodzenia? Nie mówię o
    dziesiątkach tysięcy EUR, tylko o kwotach ok. tysiąca EUR. Nikt się
    nie doczepi?

    P.S. Te kwoty mają związek z działalnością, po prostu jeżdżę często za
    granicę, zostaje mi nieco EUR i mogę albo w skarpecie, albo na tym
    rachunku...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2004-01-09 13:27:58
    Temat: Re: Przechowywanie gotówki na koncie walutowym
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Hmmm powiedzmy tak:
    > 1. jezeli maja zwiazek z dzialalnoscia, to na taki wyjazd byla pobierana
    > zaliczka i nie sa to pieniadze nieznanego pochodzenia lecz po prostu
    > niewykorzystana pozostalosc z zaliczki i wtedy ich wplata do kasy i potem
    na
    > rachunek EUR to nic nadzwyczajnego

    Zaliczka przy DG i np KPiR???

    > 2. jezeli to prywatne pieniadze, to takiego rozwiazania nie polecam

    ja tam nie widzę więszkych problemów...

    pzdr
    KK

  • 3. Data: 2004-01-09 13:41:03
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > ja tam nie widzę więszkych problemów...

    chyba, że za 4 lata US podczas kontroli stwierdzi, że wpłacał euro przy
    kursie 4,7 a wypłacał po pół roku jak kurs był 5,20 i nie zapłacił podadku
    od różnic kursowych ;)))

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-01-09 14:18:00
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    .
> [...]

    rachunek EUR to nic nadzwyczajnego
    2. jezeli to prywatne pieniadze, to takiego rozwiazania nie polecam

    Łukasz Góralczyk