    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uszkodzona paczka z VWbanku.
    Date: Sat, 10 Jan 2004 11:01:56 +0100

    On Fri, 09 Jan 2004 22:19:09 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Czyli kwestia tokena. Nie mozesz go wymienic?
    Będę się starał wymienić ... niby infolinia mnie poinformowala, że
    można, ale wiadomo jakie są infolinie :))
    >Szczerze mowiac nie jestem entuzjasta takich rozwiazan.
    Tokenów czy wymian ?

    >Numeru konta? To ma byc konto a vista, bez zadnych przelewow itp?
    Miałobyć do lokat ;), bo oprocentowanie w miare dobre było (jest?).
    >Ten telekod to pewnie mozesz zmienic? Numer klienta jest w numerze
    >konta?
    Tak numer klienta jest w numerze konta ;(, a telekod zmieniłem.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com