  • 1. Data: 2004-01-09 11:37:58
    Temat: limit kredytowy w vw-bank direct
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Witajcie szanowni grupowicze.
    Mam pytanie prawdopodobnie dla Was trywialne, ale zawsze gdy czytam tabele
    opłat i prowizji banków to mam wrażenie, że coś mogłem źle zrozumieć.
    tym razem interesuje mnie kredyt odnawialny w VW Bank direct, z tabeli
    wynika, że za przyznanie limitu kredytowego biorą 2% prowizji + 50 PLN
    opłaty przygotowawczej? Czy to jest opłata jednorazowa? Czy roczna, tak jak
    w innych bankach?
    Nie mogę doczytać ile się płaci za odnowienie (co roku).
    Oprocentowanie jest rzeczywiście atrakcyjne: 11,5%.

    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-01-09 14:10:13
    Temat: Re: limit kredytowy w vw-bank direct
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości news:btm3v0
> [...]
    > wynika, że za przyznanie limitu kredytowego biorą 2% prowizji + 50 PLN
    > opłaty przygotowawczej? Czy to jest opłata jednorazowa? Czy roczna, tak

    odnowienie to 2% - nie mniej niz -- iles tam - chyba wlasnie 50
    za przyznanie licza sobie extra
    w grudniu byla promocja - wlasnie bez tej oplaty "za rozpatrzenie" ?

  • 3. Data: 2004-01-09 14:28:30
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    dzieki:)
    nie wiem dlaczego, ale nie mogłem tego wyczytać w TOiP

    Pozdr, Grzegorz