  • 1. Data: 2003-02-11 10:07:47
    Temat: Ustawowe odsetki karne - jakie?
    Od: marcolphus <m...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaka jest wysokosc ustawowych odsetek karnych i czy bank moze ustalic wlasny poziom
    odsetek??

    Bardzo prosze o szybka odpowiedz (ew. miejsce gdzie znajda takowa).
    --
    == gry dodawane do czasopism ================ http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ======= marcolphus' discographies ==

  • 2. Data: 2003-02-11 10:14:38
    Temat: Re: Ustawowe odsetki karne - jakie?
    Od: "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcolphus" <m...@k...com.pl> napisał w wiadomości
    > Jaka jest wysokosc ustawowych odsetek karnych i czy bank moze ustalic
    wlasny poziom odsetek??

    > Bardzo prosze o szybka odpowiedz (ew. miejsce gdzie znajda takowa).

    Nie wiem czy się przyda ale tu jest kalkulator do obliczania odsetek
    http://www.pit.pl/pages/250.php
    jest tam też parę innych przydatnych rzeczy
    pozdr
    N.

    -----
    kliknij i kup kartkę - pomożesz dzieciakom
    www.pocztowkizazlotowki.prv.pl
    ----
    www.paszkowiak.prv.pl

  • 3. Data: 2003-02-11 11:08:40
    Od: gornik <g...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Feb 2003 11:07:47 +0100, marcolphus <m...@k...com.pl>
    napisał(a*):

    > Jaka jest wysokosc ustawowych odsetek karnych i czy bank moze ustalic wlasny poziom
    odsetek??
    Dla zaległości podatkowych stopa=2*stopa lombardowa NBP=17% (obecnie)
    Ale nie wiem, czy to są "usawowe odsetki karne" (chyba nie)
    Bank może ustalić własny poziom odsetek - wszystko zależy od regulaminu

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2003-02-11 11:48:00
    Od: marcolphus <m...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki wszystkim, juz sie dowiedzialem ;-)
    --
    == gry dodawane do czasopism ================ http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ======= marcolphus' discographies ==

REKLAMA