Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2003-02-11 10:07:47
Temat:Ustawowe odsetki karne - jakie?
Od:marcolphus <m...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest wysokosc ustawowych odsetek karnych i czy bank moze ustalic wlasny poziom
odsetek??

Bardzo prosze o szybka odpowiedz (ew. miejsce gdzie znajda takowa).
--
== gry dodawane do czasopism ================ http://www.markolf.fr.pl ==
== http://members.tripod.com/markolf ======= marcolphus' discographies ==

2. Data: 2003-02-11 10:14:38
Temat:Re: Ustawowe odsetki karne - jakie?
Od:"nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcolphus" <m...@k...com.pl> napisał w wiadomości
> Jaka jest wysokosc ustawowych odsetek karnych i czy bank moze ustalic
wlasny poziom odsetek??

> Bardzo prosze o szybka odpowiedz (ew. miejsce gdzie znajda takowa).

Nie wiem czy się przyda ale tu jest kalkulator do obliczania odsetek
http://www.pit.pl/pages/250.php
jest tam też parę innych przydatnych rzeczy
pozdr
N.

-----
kliknij i kup kartkę - pomożesz dzieciakom
www.pocztowkizazlotowki.prv.pl
----
www.paszkowiak.prv.pl

3. Data: 2003-02-11 11:08:40
Od:gornik <g...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Feb 2003 11:07:47 +0100, marcolphus <m...@k...com.pl>
napisał(a*):

> Jaka jest wysokosc ustawowych odsetek karnych i czy bank moze ustalic wlasny poziom
odsetek??
Dla zaległości podatkowych stopa=2*stopa lombardowa NBP=17% (obecnie)
Ale nie wiem, czy to są "usawowe odsetki karne" (chyba nie)
Bank może ustalić własny poziom odsetek - wszystko zależy od regulaminu

--
Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

4. Data: 2003-02-11 11:48:00
Od:marcolphus <m...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim, juz sie dowiedzialem ;-)