  • 1. Data: 2003-02-11 11:06:56
    Temat: Regulamin - supermarket funduszy mbanku.
    Od: "edamel" <a...@p...com.pl>

    Witam!
    Mam zamiar podpisać umowę na korzystanie z tej usługi, ale po przeczytaniu
    regulaminu mam wątpliwość do jednego z paragrafów przysłanego mi regulaminu:

    par.2 regulaminu pkt.5 b brzmi:
    "Poza przypadkami przewidzianymi w bezwzględnie obowiązujących przepisach
    prawa, mbank nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane
    niewykonaniem lub niewłaściwym wykonaniem, przekazanego przez mbank do
    Funduszu zlecenia lub dyspozycji klienta".

    Czy ktoś to czytał i rozumie prawniczy język i może mi wytłumaczyć dlaczego
    mbank nie ponosi odpowiedzialności za szkody jeśli źle wykona przekazanie
    mojego zlecenia do Funduszu?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2003-02-11 11:10:28
    Temat: Re: Regulamin - supermarket funduszy mbanku.
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Tue, 11 Feb 2003 12:06:56 +0100, "edamel"
    <a...@p...com.pl> napisał(a*):

> [...]
    > mbank nie ponosi odpowiedzialności za szkody jeśli źle wykona przekazanie

    Zdanie które przytoczyłeś oznacza, że mBank nie ponosi odpowiedzialności
    za to, jeżeli _Fundusz_ niewłaściwie wykona zlecenie.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2003-02-11 11:19:45
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2albu$5lk$1@szmaragd.futuro.pl, edamel
    <a...@p...com.pl>:
> [...]
    > dlaczego mbank nie ponosi odpowiedzialności za szkody jeśli źle
    > wykona przekazanie mojego zlecenia do Funduszu?

    Jaki tam prawniczy - sam cytujesz i jest dość wyraźnie napisane, że mBank
    nie ponosi odpowiedzialności za to, że Fundusz niewłaściwie (lub wcale)
    wykona twoje zlecenie, ktore mBank przekaże w Twoim imieniu Funduszowi.
    Nie ma tu nic o niewykonaniu przekazania.

    --
    Robert