  • 1. Data: 2003-02-11 09:29:16
    Temat: Eliksir z WzWBK do PEKAO
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    Wczoraj w godzinach wieczornych zrobiłem elektroniczny przelew z WzWBK do
    PEKAO SA. Banki te sąsiadują ze sobą w odległości 100m ;-)
    Przelew to elixir. Przed chwilą sprawdzalem i pieniędzy jeszcze nie ma.
    Jak długo jeszcze będę czekał?

    A jakie wy macie doświadczenia w szybkości przelewów?

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

  • 2. Data: 2003-02-11 10:03:10
    Temat: Re: Eliksir z WzWBK do PEKAO
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Gregory - Poznaniak wrote:
> [...]
    > ma. Jak długo jeszcze będę czekał?
    > A jakie wy macie doświadczenia w szybkości przelewów?

    Jesli Elixir to pewnie I lub II sesja poszlo - ale pytanie jak
    zaksiegowalo w Pekao. JEsli sprawdzales w bankomacie to bedziesz mial
    je jutro - w kasie powinno byc wczesniej tak chyba kolo 14??

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-02-11 10:26:00
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:b2ahnt$gpb$1@news.onet.pl...

    | Jesli Elixir to pewnie I lub II sesja poszlo - ale pytanie jak
    | zaksiegowalo w Pekao. JEsli sprawdzales w bankomacie to bedziesz mial
    | je jutro - w kasie powinno byc wczesniej tak chyba kolo 14??

    Dopiero jutro? Dwunastego?! ;-(
    Sprawdzalem w teleserwisie PEKAO i nadal nic ;-(

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

  • 4. Data: 2003-02-11 10:31:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Gregory - Poznaniak wrote:
    > Dopiero jutro? Dwunastego?! ;-(
    > Sprawdzalem w teleserwisie PEKAO i nadal nic ;-(

    bniewiem ja kw teleserwisie, ale w bankomatach kasa wiudoczna byla
    dopiero nastepnego dnia..

  • 5. Data: 2003-02-11 14:21:29
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Gregory - Poznaniak <g...@w...pl> wystukal(a) :

    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dopiero jutro? Dwunastego?! ;-(
    > Sprawdzalem w teleserwisie PEKAO i nadal nic ;-(

    RTFFAQ:
    Tani przelew czy express?

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 6. Data: 2003-02-11 18:44:05
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    >RTFFAQ:
    >Tani przelew czy express?

    przeciez napisal ze Elixir

    p.
    SirmarK

  • 7. Data: 2003-02-11 19:06:29
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2bg58$fs0$1@szmaragd.futuro.pl, Marcin Kozłowski <s...@U...pl>:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > przeciez napisal ze Elixir

    Tani przelew to też Elixir, tyle że z poślizgiem.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-02-11 20:22:05
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > przeciez napisal ze Elixir

    elixir wychodzacy pierwsza sesja w innych bankach (sprawdzalam do BOS i do
    Inteligo) w poludnie juz kasa jest
    tani przelew - to tak z poslizgiem 2-3 dni dochodza pienizaki

    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS

  • 9. Data: 2003-02-11 23:56:13
    Od: k...@p...onet.pl

    > bniewiem ja kw teleserwisie, ale w bankomatach kasa wiudoczna byla
    > dopiero nastepnego dnia..

    Od listopada, czyli od momentu bezplatnego wyjmowania kasy z bankomatow
    Euronetu, system jest juz online. Czyli jak wplacisz kase do oddzialu, to
    odrazu jest dostepna w bankomacie. Saldo jest rowniez akualne, a nie jak kiedys
    z dnia poprzedzajacego.

  • 10. Data: 2003-02-12 11:14:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > kase do oddzialu, to odrazu jest dostepna w bankomacie. Saldo jest
    > rowniez akualne, a nie jak kiedys z dnia poprzedzajacego.

    O? We wszystkich oddzialach?