  • 1. Data: 2004-12-08 16:00:45
    Temat: Usd/Pln - 24 godziny
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    W 24 godziny mozna bylo zgarnac prawie 9 groszy. Wczoraj o 14:30 ask na
    Usd/Pln byl 3,1010 i po tyle mozna bylo smialo kupic - kurs stal przez
    kilkanascie minut (bid byl 30 piops nizej - 3,0980). Dzis o 14:45 bid byl po
    3,1875 (ask 30 pips wyzej) i po tyle mozna bylo sprzedac.

    W efekcie mozna bylo zarobic 3,1875-3,1010 = 8,65 grosza. Jeden lot 100 tys
    Usd/Pln to depozyt zabezpieczajacy 1000 USD, czyli wczoraj 3110 Zlotych.
    Kazdy pips zmiany kursu Usd/Pln na locie 100 tys USD, to 10 zlotych zmiany
    wartosci kapitalu. Jeden grosz zmiany to tysiac zlotych.

    Jesli wiec ktos zagral takim lotem, to w 24 godziny mogl zarobic 8650
    zlotych z kapitalu poczatkowego 3110, czyli 278%.

    Ladnie jak na jeden dzien, co? :) Zysk na PKO BP kryje sie z tym co w 24
    godziny mozna bylo zrobic na walutach

    Malin

  • 2. Data: 2004-12-08 16:03:42
    Temat: Re: Usd/Pln - 24 godziny
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jacek Maliszewski EFIX Polska <j...@e...com> wrote:

    > Ladnie jak na jeden dzien, co? :) Zysk na PKO BP kryje sie z tym co w 24
    > godziny mozna bylo zrobic na walutach

    Omsknął Ci się chyba palec :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2004-12-08 16:04:39
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Omsknął Ci się chyba palec :)

    Tak niechcaco sie wyslalo. mialo isc na pl.biznes.wgpw

    Malin

  • 4. Data: 2004-12-08 16:07:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek Maliszewski EFIX Polska <j...@e...com> wrote:
    > Tak niechcaco sie wyslalo. mialo isc na pl.biznes.wgpw

    A ile mozna bylo stracic? :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2004-12-08 16:07:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tak niechcaco sie wyslalo. mialo isc na pl.biznes.wgpw

    USD/PLN to był rzeczywiście niezły hicior :-) Kobieca intuicja na szczęście
    tym razem zadziałała :-)

  • 6. Data: 2004-12-08 16:10:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A ile mozna bylo stracic? :D

    Dokładnie tyle, ile można było zyskać :-D

  • 7. Data: 2004-12-08 18:35:24
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > A ile mozna bylo stracic? :D

    Dokladnie tyle samo, jelsi ktos zrobil na odwrot. No ale cyba tylko szalency
    albo desperaci szorcili czoraj Usd/Pln przy 3,1000?

    Malin

  • 8. Data: 2004-12-08 18:36:47
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > USD/PLN to był rzeczywiście niezły hicior :-) Kobieca intuicja na
    > szczęście
    > tym razem zadziałała :-)

    Wejcie w longa pomiedzy 3,1000 a 3,1100 nie nastreczalo obaw. Gorzej
    byloprzy realizacji zyskow. Ja juz przy 3,16000 wymiekalem. Do 3,1875
    dotrwali chyba tylko najwieksi twardziele.

    Malin

  • 9. Data: 2004-12-08 19:33:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wejcie w longa pomiedzy 3,1000 a 3,1100 nie nastreczalo obaw. Gorzej
    > byloprzy realizacji zyskow. Ja juz przy 3,16000 wymiekalem. Do 3,1875
    > dotrwali chyba tylko najwieksi twardziele.

    Nie Ty jeden - aż taka odważna to ja nie jestem ;-)

  • 10. Data: 2004-12-08 22:50:13
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Jacek Maliszewski EFIX Polska napisał:

    > Na sasiedniej grupie pl.biznes.wgpw na tak zadane pytanie podadza ci
    > setki linkow i wyjasnien :)

    A nie odeślą do archiwum? ;-)

    K.