  • 1. Data: 2004-12-08 14:09:26
    Temat: PKO Inteligo przelew - tragedia :/
    Od: Kas <j...@N...op.pl>

    Hej ;)

    Tak sobie postanowilam tu napisac i sprawdzic czy komus sie zdarzyla
    podobna sytuacja.

    Mam w nieszczesnym PKO konto firmowe (Partner) z ktorego robie sobie
    przelewy na drugie konto w mBanku (ale to akurat bez znaczenia).

    W kazdym razie, zlecilam w poniedzialek 6.12 ok.12ej przelew via net.
    Wkurzylam sie widzac wczoraj wieczorem, ze przelew nadal nie zszedl, ale
    ok niech bedzie ze maja te 48 godzin (swoja droga troche bez sensu, ze
    zanosisz do oddzialu na papierze i schodzi od razu, a via net wisi 2 dni,
    ale to maly szczegol).
    W kazdym razie, dzwonie rano na cudowna infolinie i pani oczywiscie mi
    nawija o tych 48godzinach itp. Sprawdzam wiec po 12ej, wiedzac ze minelo
    juz 48 godzin, a przelew nadal wisi. Dzwonie wiec zrobic awanture do
    oddzialu, oczywiscie nikt nic nie wie. Po jakims czasie dzwoni babeczka z
    oddzialu, z tekstem, ze przelew nie poszedl, bo podobno nie mieli jak sie
    ze mna skontaktowac, zeby sprawdzic czy ja na pewno chce wykonac ten
    przelew.. (aha, przelew byl na kwote 39 tys.).
    No kurde, czy ktos gdzies czytal o tym, ze przelewy powyzej jakiejs kwoty
    maja byc sprawdzane telefonicznie?? Przeciez to jakas paranoja..
    Tym sposobem od dwoch dni pieniadze wisza w powietrzu, nie wiem czy
    przelew w koncu pojdzie czy nie, na drugim koncie uciekaja odsetki, a ja
    chyba znowu bede musiala zanosic papierowe przelewy do PKO..ehh..
    a mialo byc tak fajnie ;)

    Pozdrawiam

    Kas

  • 2. Data: 2004-12-08 14:15:47
    Temat: Re: PKO Inteligo przelew - tragedia :/
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Kas <j...@N...op.pl>
    w wiadomości <news:Xns95B999926DC1Fjagaaoppl@193.110.122.97> wstukał:

    > Hej ;)
    >
    > Tak sobie postanowilam tu napisac i sprawdzic czy komus sie zdarzyla
    > podobna sytuacja.

    Zdarzyła -- współspaczowi, wczoraj opowiadał.

    > Mam w nieszczesnym PKO konto firmowe (Partner) z ktorego robie sobie
    > przelewy na drugie konto w mBanku (ale to akurat bez znaczenia).
    >
    > W kazdym razie, zlecilam w poniedzialek 6.12 ok.12ej przelew via net.
    [...]
> [...]
    > ze mna skontaktowac, zeby sprawdzic czy ja na pewno chce wykonac ten
    > przelew.. (aha, przelew byl na kwote 39 tys.).

    Mniej więcej tak samo (mieli numer z kosmosu, a kwota podobna przelew
    złożony w sobotę na poniedziałek)

    > Tym sposobem od dwoch dni pieniadze wisza w powietrzu, nie wiem czy
    > przelew w koncu pojdzie czy nie, na drugim koncie uciekaja odsetki, a ja
    > chyba znowu bede musiala zanosic papierowe przelewy do PKO..ehh..

    Musiał anulować (dwa razy nawet, za drugim razem szybciutko zadzwonili, że
    nie mogą puścić przelewu, bo coś jest nie teges w systemie) i papierek w PKO
    złożyć

    > a mialo byc tak fajnie ;)

    A ,,,,,,,,, rzucał co niemiara :P

    --
    II13397 CLOSED FACSIMILE SUPPORT FOR OS/400 FS400 FAX400 LATEST R5+
    II13168 CLOSED AVAILABLE PTFS FOR ONDEMAND FOR ISERIES 5.2 (5722-RD

  • 3. Data: 2004-12-08 15:24:37
    Od: g...@s...pl

    ciach

> [...]
    > nie mogą puścić przelewu, bo coś jest nie teges w systemie) i papierek w PKO

    PKOBP utraciło płynność finansową ? he he
    Pewnie rozpisują specjalnę procedure dochodzeniową w temacie "dlaczego klient
    chce zabrać nasze kochane pieniążki do innego banku i to do tego tak 'dużo', że
    nie mamy z czego wypłacić ?"

    George

  • 4. Data: 2004-12-08 15:40:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <g...@s...pl> wrote:
    > PKOBP utraciło płynność finansową ? he he

    nie widze usmieszka? ;)
    Przecie PKO BP to ma permanentna nadplynnosc. Chociaz to sie zmienia, ale
    to on najwiecej kasy dostarcza na rynek miedzybankowy.
    No ale jak teraz jest internet - to ludzie rzeczywiscie moga przesylac kase
    na wyzej oprocentowane rachunki - ja bym sie nie zdziwil.
    A pewnie maja jakies procedury wewnetrzne - nie zwiazane z Internetem - i
    teraz pracuja nad ich rozwiazaniem :)

    aaa a u mnie sie okazalo, ze tej karty nie mam bo nie bylo wniosku - ale
    raz dwa to zalatwilem - na gebe - podajac tylko pesel i potwierdzajac imie
    i nazwisko :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!