  • 1. Data: 2004-12-08 13:49:45
    Temat: Bezprowizyjne wpłaty do mBanku (10 wplatomatow)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mBank rozszerza w mKioskach sieć bezprowizyjnych bankomatów depozytowych.
    Obecnie działa już dziesięć bankomatów depozytowych, a już wkrótce będą one
    znajdować się w każdym mKiosku.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7768

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2004-12-08 20:41:59
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 8 Dec 2004 14:49:45 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >Obecnie działa już dziesięć bankomatów depozytowych, a już wkrótce będą one

    upodobniania mbanku do multibanku ciag dalszy. pytanie za 100 punktow
    - dlugo beda tak ciagnac rownolegle dwie bankowosci detaliczne, czy w
    koncu jedna sprzedadza? :)

    G.

  • 3. Data: 2004-12-08 20:53:45
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > upodobniania mbanku do multibanku ciag dalszy. pytanie za 100 punktow
    > - dlugo beda tak ciagnac rownolegle dwie bankowosci detaliczne, czy w
    > koncu jedna sprzedadza? :)

    Przecież co jakiś czas sie pojawia informacja że Multi będzie sprzedane.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2004-12-08 21:02:38
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 08 Dec 2004 21:53:45 +0100, Marcin Lubojański
    <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> wrote:

    >Przecież co jakiś czas sie pojawia informacja że Multi będzie sprzedane.

    pytanie tylko komu. bo jak dajmy na to pekao z zubrem, to spierdzielam
    szybciej niz zdaza podpisac umowe :)

    G.

  • 5. Data: 2004-12-08 21:16:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > pytanie tylko komu. bo jak dajmy na to pekao z zubrem, to spierdzielam
    > szybciej niz zdaza podpisac umowe :)

    PKO BP lub BPH? :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2004-12-08 21:19:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    Użytkownik Marcin Lubojański napisał:

    > Przecież co jakiś czas sie pojawia informacja że Multi będzie sprzedane.

    Juz chyba nie.... Multi zaczęlo zyski przynosić
    ;-)

    M.

  • 7. Data: 2004-12-08 21:20:23
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > pytanie tylko komu. bo jak dajmy na to pekao z zubrem, to spierdzielam
    > szybciej niz zdaza podpisac umowe :)

    Ty weź to wypluj!!!!
    Z drugiej strony mam nadzieję, że w zubrze ktoś mysli - po cholerę im
    siec oddziałow w duzym stopniu pokrywająca się z ich istniejąca?

    M.

  • 8. Data: 2004-12-08 21:25:21
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 8 Dec 2004 22:16:21 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >PKO BP lub BPH? :)

    PKO BP to juz kupilo cos.
    A w BPH nie mieliby wiekszych problemow z dostosowaniem oferty do
    swoich standardow. Oplaty z TOIP razy 3 i wszystko gra :-))))))

  • 9. Data: 2004-12-08 21:39:13
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > PKO BP to juz kupilo cos.

    no i? Przeciez Multi to dla nich pryszcz - a wdrazaja ten sam system
    (zreszta juz kupili Multibankowa wersje). Akurat do testow nowego
    rozwiazania - know-how i wspaniala siec dla private i personal bankingu.

    > A w BPH nie mieliby wiekszych problemow z dostosowaniem oferty do
    > swoich standardow. Oplaty z TOIP razy 3 i wszystko gra :-))))))

    Tutaj podobnie - moga miec osobna siec - dla hipotecznych i private
    bankingu.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2004-12-08 21:40:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...pl> wrote:
    > Juz chyba nie.... Multi zaczęlo zyski przynosić
    > ;-)

    Juz? E chyba jeszcze nie do konca ;)
    No i za cos, co przynosi zysk mozna wziac znacznie wiecej kasy niz za cos,
    co jest na minusie :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!