  • 1. Data: 2002-12-30 16:00:56
    Temat: od czego zalezy wpisywanie pinu podczas transakcji?
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    chodzi mi o transakcje bezgotowkowe - przy niektorych kartach, a raczej
    niektorych bankach w wielu sklepach trzeba wpisywac pin. i tak bylo np. przy
    visa electron integrum bgz, a przy ve mbanku czy kbsa juz nie trzeba. od
    czego to zalezy, po czym poznac karte z taka koniecznoscia?

  • 2. Data: 2002-12-30 16:55:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > visa electron integrum bgz, a przy ve mbanku czy kbsa juz nie trzeba. od
    > czego to zalezy, po czym poznac karte z taka koniecznoscia?

    http://faq4pbb.netforia.pl/?id=77

    Maciej

  • 3. Data: 2002-12-30 17:29:48
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > chodzi mi o transakcje bezgotowkowe - przy niektorych kartach, a raczej

    od sklepu

  • 4. Data: 2002-12-31 00:18:53
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > od sklepu

    no wlasnie nie, bo ve bgz np. w auchan zawsze zada wpisania pinu, a ve
    mbanku w tym samym sklepie nie...

  • 5. Data: 2002-12-31 07:15:26
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > no wlasnie nie, bo ve bgz np. w auchan zawsze zada wpisania pinu, a ve
    > mbanku w tym samym sklepie nie...

    A jednak od sklepu tez troche to zalezy, a scislej mowiac od tego jakim
    terminalem dysponuje sklep.
    Niektore terminale nie posiadaja "pin pada" i wowczas, niezaleznie od
    rodzaju karty, pin nie bedzie wymagany.

    Waldek

  • 6. Data: 2002-12-31 09:29:38
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > no wlasnie nie, bo ve bgz np. w auchan zawsze zada wpisania pinu, a ve
    > mbanku w tym samym sklepie nie...

    To był skrót myślowy. :-)
    Dokładnie od rodzaju terminala w sklepie, a jeszcze dokładniej od operatora tego
    POSa.