  • 1. Data: 2013-02-25 18:05:33
    Temat: Uniwersalny atak na zbliżeniówki
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Prosto, szybko i skutecznie jakby nie patrzeć :)

    http://niebezpiecznik.pl/post/uniwersalny-atak-na-ka
    rty-zblizeniowe/

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-02-26 03:53:33
    Temat: Re: Uniwersalny atak na zbliżeniówki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" kgg5kt$ru6$...@n...news.atman.pl

    > Prosto, szybko i skutecznie jakby nie patrzeć :)

    > http://niebezpiecznik.pl/post/uniwersalny-atak-na-ka
    rty-zblizeniowe/

    Prosto? Przecież to po angielsku... Nic nie rozumiem, a chciałbym
    wreszcie iść na zakupy i kupić sobie to i owo, aby wyglądać jak
    przyzwoity człowiek. Wreszcie problem braku pieniędzy zostanie
    rozwiązany -- i to dzięki bankom oraz nowoczesności!!!

    Pamiętam, że tak niedawno pisałem o tym, iż te karty to raczej
    zły pomysł; teraz widzę, że wreszcie jest nadzieja!!!...

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jfnf76$7dg$...@i...gazeta.pl

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j5ga8q$cp2$...@i...gazeta.pl

    > Jezu! Jak się cieszę!!! Wreszcie powiało Europą i Ameryką!!! ;)

    > Jezu jak się cieszę <-- nic dziwnego (nie dziwota)
    > Z tych króciutkich wskrzeszeń <-- krótki żywot, bo klient zastrzega
    > Kiedy pełną kieszeń znowu mam <-- no właśnie...

    > -=-

    > Jest to cios wyprowadzony znienacka -- dopiero od czwartej rano wiem o tej
    peRFIDnej
    > karcie (o możliwości skanowania i kopiowania i w locie, i w Lufthansie) a już ją
    mam
    > na stole!!! Śliczny znaczek ))) -- ale wycinek ,,fal'' coraz większy i opis
    literami...

    > -=-

    > Co z tym robić? Dziurkaczem? Żyletką?

    > W Londynie więcej kamer moni_to_ringu powszechnego
    > (za komuny mówiono -- powszechnej inwigilacji) niż ludzi,
    > u nas chyba nie każdy bank podgląda i śledzi...

    > Lubię się zaszywać <-- nawet noworodkom zaszywają!
    > Lubię nadużywać <-- no właśnie!!!
    > Szukam wciąż okazji <-- i je masz...

    -=-

    Jak widać - nawet nie trzeba tradycyjnie kopiować. :)
    Wystarczy przedłużka. :)

    -=-

    Czy teraz banki wycofają te karty?
    Czy choć wmontują proponowane wyłączniki?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-02-26 04:50:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kgh83g$oih$...@n...news.atman.pl

    rty-zblizeniowe/

    > Prosto? Przecież to po angielsku... Nic nie rozumiem, a chciałbym

    Jestem pod wrażeniem...

    http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=h
    ttp://sourceforge.net/p/nfcproxy/&prev=/search%3Fq%3
    Dnfc%2Bproxy%26hl%3Dpl%26client%3Dopera%26hs%3DbvC%2
    6channel%3Dsuggest&sa=X&ei=tDAsUfmhPIWWtAah8YGwCg&ve
    d=0CDIQ7gEwAA

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'