  • 1. Data: 2013-02-24 16:02:38
    Temat: Bankomat nie wypłacił pieniędzy a z konta pobrało ...getin
    Od: Karolczak <k...@g...com>

    Witam
    Wkurzyłem się okropnie. Bankomat nie wypłacił pieniędzy - pisało ze nie
    moze byc zrealizowane, teraz patrze na konto i ubyło 200 zł i jest w
    tranzakcjach tak jakbym wypłacił.
    Mieliscie takie przypadki ??

  • 2. Data: 2013-02-24 16:07:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-24 16:02, Karolczak pisze:
> [...]
    > Wkurzyłem się okropnie. Bankomat nie wypłacił pieniędzy - pisało ze nie
    > moze byc zrealizowane, teraz patrze na konto i ubyło 200 zł i jest w

    Czyli już nie w blokadach? Masz kwit z bankomatu?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-02-24 16:10:39
    Od: Karolczak <k...@g...com>

    W dniu 2013-02-24 16:07, Liwiusz pisze:

    > Czyli już nie w blokadach? Masz kwit z bankomatu?

    Nie mam żadnego kwitu bo na monitorku pisało że operacja nie moze byc
    zrealizowana.

  • 4. Data: 2013-02-24 16:19:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-24 16:10, Karolczak pisze:

    > Nie mam żadnego kwitu bo na monitorku pisało że operacja nie moze byc
    > zrealizowana.

    A pierwsza część pytania?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-02-24 16:24:25
    Od: Karolczak <k...@g...com>

    W dniu 2013-02-24 16:19, Liwiusz pisze:

    > A pierwsza część pytania?

    Jutro juz sprawdze, bo nie pamietam loginu do konta. A jakby były w
    blokadach to co ? Ew nie w blokadach ??
    Szlag mnie trafia.

  • 6. Data: 2013-02-24 16:56:25
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >A jakby były w blokadach to co ?

    Za 7 dni blokada wygaśnie i kasa wróci.

    >Ew nie w blokadach ??

    Tzn. kasa wypłacona, reklamację składaj. To nieprawdopodobne, tylko we
    własnych bankomatach możliwe.

    >Szlag mnie trafia.

    Też miałem, karta Synca i ATM (Automatic Teller Machine) BPS-u.

  • 7. Data: 2013-02-24 18:51:20
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-24 16:24, Karolczak pisze:

    > Jutro juz sprawdze, bo nie pamietam loginu do konta.

    Po takim zdaniu należy Ci się ban na tej grupie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 8. Data: 2013-02-24 19:54:10
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 24 Feb 2013 18:51:20 +0100, Maruda napisał(a):

    > Po takim zdaniu należy Ci się ban na tej grupie.

    Bo ty akurat najwięcej w tej kwestii możesz. A swoją drogą, jak chcesz to
    zrealizować?

    AK

  • 9. Data: 2013-02-24 20:58:54
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Po takim zdaniu należy Ci się ban na tej grupie.

    tatuś z ORMO?