  • 1. Data: 2013-02-25 15:06:51
    Temat: Dzwoni spamer z Getinu i zaprasza...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Dzwoni spamer powiązany z Getinem i obiecuje grusz... eeee... znaczy
    się - obiecuje 10% na lokaty. Bez funduszy, bez powiązań z innymi
    produktami, bez opłat. Tylko w przedziale kwotowym 1 000 - 10 000. Z
    gwarancją BFG. I zaprasza na spotkanie.

    O co mu chodzi? Jakiś nowy produkt finansowy, którego specyfika
    pozwala nas okłamać przed przyjściem na spotkanie? Bo potem i tak
    się wyjaśni. Że najprawdopodobniej kłamał :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2013-02-25 22:34:17
    Temat: Re: Dzwoni spamer z Getinu i zaprasza...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > O co mu chodzi? Jakiś nowy produkt finansowy, którego specyfika pozwala
    > nas okłamać przed przyjściem na spotkanie? Bo potem i tak się wyjaśni.

    aby dostać lokatę na 10% (2x 5000 zł) musisz założyć konto w GO lub OO i
    utrzymywać wpływy (min. 1000 zł/m-c z innego banku) + płatność kartą na
    min. 400 zł/m-c przez 30 m-cy?

    zainteresowany ofertą?

    możesz mieć takie konto bez wychodzenia z domu...;-)

    ps
    codziennie spotykam się z klientami, którym powiedziano, że to TYLKO
    lokata BEZ produktów dodatkowych ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-02-25 23:00:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RobertS napisał(a) :

    > aby dostać lokatę na 10% (2x 5000 zł) musisz założyć konto w GO lub OO i
    > utrzymywać wpływy (min. 1000 zł/m-c z innego banku) + płatność kartą na
    > min. 400 zł/m-c przez 30 m-cy?
    >
    > zainteresowany ofertą?

    Grzecznie? Niech sobie szybko pójdą :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2013-02-25 23:21:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Grzecznie? Niech sobie szybko pójdą :-)

    doradca mówi: mam dla Pana lokatę na 10%
    klient: czy jest ona powiązana z innymi usługami finansowymi?
    doradca: nie, nie jest powiązana z funduszami ani PSO

    tak to wyglądało?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2013-02-25 23:55:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RobertS napisał(a) :

    > doradca mówi: mam dla Pana lokatę na 10%
    > klient: czy jest ona powiązana z innymi usługami finansowymi?
    > doradca: nie, nie jest powiązana z funduszami ani PSO
    >
    > tak to wyglądało?

    tak

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2013-02-26 21:00:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > tak

    próbuję z tym walczyć, ani oni mają swoje cele...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2013-02-27 00:14:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." kgfr5l$hpb$...@n...news.atman.pl

> [...]
    10% na lokaty. Bez funduszy, bez powiązań z
    > innymi produktami, bez opłat. Tylko w przedziale kwotowym 1 000 - 10 000. Z

    Mało... Idea podczas niedawnej randki w ciemno proponowała
    mi 15% na lokacie i łan tałzen za założenie konta. ;)

    A ja mogę zaproponować komukolwiek aż 18% na lokacie
    z gwarancją (oczywiście BFG) kapitału. ;) [kapitał po
    3 latach wypłacę, zaś odsetki nie były gwarantowane,
    zatem/tedy/czyli/więc...]

    1000 za złożenie konta -- jak ładnie wygląda!
    Kto dał więcej? NIKT w ostatnich latach!

    Warunki? Konto na 5 lat (czyli niecałe 17 plnów
    miesięcznie -- kto daje mniej?) z koniecznością
    wydawania debetówką...

    -=-

    Z podobnych propozycji... Dzwoni do mojej matki mBank i proponuje
    NAJNOWOCZEŚNIEJSZY dostęp do netu za jedyne 7 dych miesięcznie...
    Namietna rozmowa ciągnie się, profesjonalna obsługantka zapewnia,
    że szczegóły oferty/usługi są zawarte w pisemnej umowie... Matki
    propozycję rozmawiania z matki zaufanym pracownikiem -- bankierka
    odrzuca...

    Jednym mBank wciska net za 7 dych -- innym dopłaca do modemu i komputera...
    Ważne, że pieniadz jest w obrocie. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'