  • 1. Data: 2013-02-25 22:16:25
    Temat: Bumerang w OF jednak nie do 21:00
    Od: m7marek <m7marek@(interia.pl>

    Dziś wchodzę przedłużyć lokatę Bumerang w OF a tu się okazuje, że mam
    założoną. Sprawdzam i okazało się, że mimo iż wczoraj zakładałem kilka
    minut przed graniczna 21:00, to system wniosek przyjął zablokował środki na
    rachunku, ale coś przymulił i nie mógł opłacić lokaty, bo zanim się ocknął
    mineła 21 i tak lokata opłacona została dopiero rano następnego dnia :(
    Żeby nie zablokował środków to przynajmiej na 4% oszczędnosciowego można
    było by dać.

    Tak to jest z tym 6,5% licza właśnie na to że ktoś zapomni opłacić w
    odpowiednich godzinach, a do tego dochodza jeszcze takie zdarzenia jak u
    mnie i z 6,5% robi sie średnio dużo mniej.

    --
    m7marek

  • 2. Data: 2013-02-25 22:32:11
    Temat: Re: Bumerang w OF jednak nie do 21:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    m7marek <m7marek@(interia.pl> writes:

> [...]
    > odpowiednich godzinach, a do tego dochodza jeszcze takie zdarzenia jak u
    > mnie i z 6,5% robi sie średnio dużo mniej.

    Z tym dużo mniej to bym nie przesadzał, chyba nie ma ujemnych odsetek?

    Tak w ogóle, oni tam mają jakieś automatyczne zakładanie tej lokaty? Bo
    to co widzę w sieci to jest jakiś absurd:

    - max kwota 10 kzl
    - tylko jedna lokata
    - brak odnawialności
    - jeszcze jakieś dodatkowe wymagania(?)

    10000*0.065/365
    1.78082

    Złotówka i 78 groszy brutto, czas ew. klienta zainteresowanego czymś
    takim powinien być chyba droższy (zwłaszcza że chodzi o różnicę
    w oprocentowaniu).
    --
    Krzysztof Halasa