  • 1. Data: 2013-02-25 08:01:46
    Temat: [przeliczniki] Dawny Allianz dalej niekwestionowanym liderem
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Akurat mam dostęp do danych aby porównać aktualnie przeliczniki na
    najlepszych kart na tak zwanym froncie ;) Miejsce akcji - Kolumbia.

    Polbank MC

    data 20.02.2013
    rozliczenie 21.02.2013

    COP 70000
    PLN 121,87

    100 COP = 0,1741 zł

    Getbank (dawny Allianz) VISA

    data 19.02.2013
    rozliczenie 22.02.2013

    50000 COP
    86,50 PLN

    100 COP = 0,1730 zł

    Średni NBP z 20.02.2013 r.
    peso kolumbijskie 100 COP = 0,1731

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-02-25 10:26:46
    Od: mietek <b...@w...pl>

    On Monday, February 25, 2013 8:01:46 AM UTC+1, xbartx wrote:
    > Akurat mam dostęp do danych aby porównać aktualnie przeliczniki na
    >
    > najlepszych kart na tak zwanym froncie ;) Miejsce akcji - Kolumbia.

> [...]

    Polbankowa MC to kredytówka? Przewaga allianza polega na możliwości wypłat z
    bankomatów, ale z drugiej strony ma bodajże 9-10PLN prowizji :/

  • 3. Data: 2013-02-25 10:44:32
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "mietek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    Polbankowa MC to kredytówka? Przewaga allianza polega na możliwości wypłat z
    bankomatów, ale z drugiej strony ma bodajże 9-10PLN prowizji :/

    A wydają jeszcze tą allianzową kartę? czy getbank ma już swój wynalazek?

  • 4. Data: 2013-02-25 17:15:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 25 Feb 2013 01:26:46 -0800, mietek napisał(a):

    > Polbankowa MC to kredytówka? Przewaga allianza polega na możliwości
    > wypłat z bankomatów, ale z drugiej strony ma bodajże 9-10PLN prowizji :/

    W zasadzie kk czy debetówka nie ma żadnej różnicy, bo w obrębie banku
    przelicznik będzie taki sam.
    Allianz i jego debetówka w pakiecie premium czy jak mu tam było ma
    wypłaty na całym świecie darmowe.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-02-25 17:58:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 25 Feb 2013 10:44:32 +0100, yoss napisał(a):

    > A wydają jeszcze tą allianzową kartę? czy getbank ma już swój wynalazek?

    Nie.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2013-02-25 21:35:54
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-25 10:44, yoss pisze:
    > Przewaga allianza polega na możliwości
    > wypłat z bankomatów, ale z drugiej strony ma bodajże 9-10PLN prowizji :/

    W taryfie premium wypłaty z bankomatów na całym świecie są za darmo :)
    Mam nadzieję, że GNB jeszcze 100 lat będzie migrował klientów Allianza
    do swojego systemu ;)

  • 7. Data: 2013-02-26 10:21:10
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > Nie.

    to "nie" to była odpowiedź na które pytanie?

    yoss

  • 8. Data: 2013-02-26 17:39:58
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-26 10:21, yoss pisze:

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > to "nie" to była odpowiedź na które pytanie?

    Pierwsze ;) Z chwilą zamknięcia oddziałów Allianza przestali wydawać
    nowe karty (nie wiem jak duplikaty i odnowienia).

  • 9. Data: 2013-02-26 20:36:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 26 Feb 2013 10:21:10 +0100, yoss napisał(a):

    > to "nie" to była odpowiedź na które pytanie?

    W sumie na dwa, bo getbanku też już jako takiego nie ma jest tylko getin.

    --
    xbartx