  • 1. Data: 2007-10-23 22:13:22
    Temat: najtansze przelewy zagraniczne
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    Obecnie wykonuje duzo przelewow zagranicznych z multibanku.
    Koszt to 25zlotych + oplaty banku zagranicznego. Da sie to zrobic taniej ?

    Czy jesli mam konto w banku w Polsce i w tym samym banku za granica to
    przelew miedzy kontami w tych bankach jest za darmo ?

    Pozdrawiam
    Piotr Wójcicki

  • 2. Data: 2007-10-23 22:22:55
    Temat: Re: najtansze przelewy zagraniczne
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Piotr Wojcicki" <drak99@NO_SPAM.gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy jesli mam konto w banku w Polsce i w tym samym banku za granica to
    > przelew miedzy kontami w tych bankach jest za darmo ?

    Euro wewnątrz UE zwróć uwagę na ING oraz Millennium. Także Kredyt Bank.
    Powinno być taniej. Poza UE to raczej wszystkie banki podobnie.

    marekz

  • 3. Data: 2007-10-24 05:39:36
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > przelew miedzy kontami w tych bankach jest za darmo ?

    Miedzy kontami za daromo ma VW bank, tak jak pozostałe przelewy

    jk

  • 4. Data: 2007-10-24 06:06:46
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Karoll porozsypywal nastepujace haczki:
    > Miedzy kontami za daromo ma VW bank, tak jak pozostałe przelewy

    Troll warning. Zignoruj go
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-10-24 07:04:04
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Piotr Wojcicki napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy jesli mam konto w banku w Polsce i w tym samym banku za granica to
    > przelew miedzy kontami w tych bankach jest za darmo ?

    Wiem że za darmo można przelewać pomiędzy kontami Nordei (brat ma konto
    w Nordei polskiej, duńskiej i finlandzkiej).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 6. Data: 2007-10-24 07:08:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    Piotr Wojcicki pisze:
> [...]
    >
    > Czy jesli mam konto w banku w Polsce i w tym samym banku za granica to
    > przelew miedzy kontami w tych bankach jest za darmo ?

    CitiDirect. Za darmo. Ale chyba tylko do strefy UE.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2007-10-24 19:07:11
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    Pete pisze:
    > CitiDirect. Za darmo. Ale chyba tylko do strefy UE.

    Chodzi glownie o Niemcy i Francje wiec jak znalazl. Wszystkim serdecznie
    dziekuje.

  • 8. Data: 2007-10-24 19:21:56
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    Pete pisze:

    > CitiDirect. Za darmo. Ale chyba tylko do strefy UE.

    No niestety to chyba jest nieprawda. Przegladam tabele oplat i dla konta
    CitiBusiness Direct oplaty wynosza 0,3%, min. PLN 30 max PLN 300 ... :(

  • 9. Data: 2007-10-24 19:43:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Paź, 21:21, Piotr Wojcicki ?

    > No niestety to chyba jest nieprawda. Przegladam tabele oplat i dla konta
    > CitiBusiness Direct oplaty wynosza 0,3%, min. PLN 30 max PLN 300 ... :(

    Bo to chyba tylko dla osob a nie firm,

  • 10. Data: 2007-10-25 18:23:14
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Piotr Wojcicki napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy jesli mam konto w banku w Polsce i w tym samym banku za granica to
    > przelew miedzy kontami w tych bankach jest za darmo ?

    w bz wbk przelewy zagranice kosztuja 0,2% min. 9,50 zł maks. 180 zł