  • 1. Data: 2002-12-21 19:28:02
    Temat: Umarl M$ VM i BSK niet :(
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Prosze - pomozcie. Moze spotkaliscie sie z problemem, ze w Win2k
    zepsula sie Java. Wgrywanie MSJavx86.exe nic nie daje, bo system
    prawi, ze mozna tylko poprzez service packi. Ale ja juz mam SP3
    zalozony. SP1 do IE6 nie pomaga :( Macie jakis sposob na przywrocenie Javy
    do zycia w Win2k ? Nawet nie moge sprawdzic w BSK czy doszla pensja czy nie
    :(
    --
    lex

  • 2. Data: 2002-12-21 19:59:08
    Temat: Re: Umarl M$ VM i BSK niet :(
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Dec 21, 2002 at 08:28:02PM +0100, Leszek A. Szczepanowski wrote:

> [...]
    >prawi, ze mozna tylko poprzez service packi. Ale ja juz mam SP3
    >zalozony. SP1 do IE6 nie pomaga :( Macie jakis sposob na przywrocenie Javy

    Dlatego nie lubie wiazac swojej konfiguracji z jakims bankiem.

    Jesli mozesz, to zmien ten system na dowolny inny, chocby nawet
    inteligo [1], byle tylko nie wiazac sie w ten sposob.

    > Nawet nie moge sprawdzic w BSK czy doszla pensja czy nie
    ::(

    Telefony umarly? ;-)

    [1] co oznacza ze moge byc zdesperowany ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-12-22 05:19:33
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > do zycia w Win2k ? Nawet nie moge sprawdzic w BSK czy doszla pensja czy nie
    Spróbuj inaczej - to też działa:
    http://wp.netscape.com/download/archive/client_archi
    ve47x.html

  • 4. Data: 2002-12-22 11:00:56
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    Javy
    > Dlatego nie lubie wiazac swojej konfiguracji z jakims bankiem.
    > Jesli mozesz, to zmien ten system na dowolny inny, chocby nawet
    > inteligo [1], byle tylko nie wiazac sie w ten sposob.

    Wiesz, ja bym chetnie zmienil, ale BSKOnline jest naprawde
    bardzo wygodny i co dla mnie jest najwazniejsze - nie trzeba
    zadnych tokenow, list hasel i tym podobnych. 2 hasla i jestes
    w stanie zrobic wszystko co potrzebujesz. Zawsze mi to dzialalo.
    No coz powalcze jeszcze z ta Java najwyzej zmienie Windows (to
    jest dopiero desperacja)...

    > ::(
    > Telefony umarly? ;-)

    Kiedys zablokowalem sobie HaloSlaski bo zapomnialem hasla
    i teraz jak mam isc do oddzialu i postac w kolejce to az
    mna trzepie. Nawet ostatnio chcialem tam isc zeby zamienic
    moje 2 Pakiety na Konta z Lwem, ale zobaczywszy te ogony
    przed stanowiskami ucieklem stamtad czym predzej.

    > [1] co oznacza ze moge byc zdesperowany ;-)

    Nie no, mam "symboliczne" konta w mbank i inteligo, bardziej
    zalozone z ciekawosci niz do uzywania, ale listy hasel
    jednorazowych mnie denerwuja :( czyzby mbank i inteligo nie
    ufali SSLowi?
    --
    lex

  • 5. Data: 2002-12-22 12:56:18
    Temat: Re: Re: Umarl M$ VM i BSK niet :(
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Dec 22, 2002 at 12:00:56PM +0100, Leszek A. Szczepanowski wrote:

> [...]
    >zadnych tokenow, list hasel i tym podobnych. 2 hasla i jestes
    >w stanie zrobic wszystko co potrzebujesz. Zawsze mi to dzialalo.

    Kiedy właśnie o systemie można powiedzieć ze działa poprawnie i jest
    stabilny kiedy nie masz takich problemów. Wspomniane i krytykowane
    tokeny czy listy jednorazowe (multi ma je zrobione bardzo dobrze, a
    mbank pewnie tez poprawil, inteligo tez mialo to zrobione poprawnie)
    nie wiążą mojej osoby z konkretną przegladarką czy komputerem. To jest
    dla mnie bardzo ważne.

    >No coz powalcze jeszcze z ta Java najwyzej zmienie Windows (to
    >jest dopiero desperacja)...

    Wiesz co ja bym sądził o banku który każe mi reinstalować SO na
    komputerze? (nie wnikam czy windows to SO) Ty sobie pewnie poradzisz,
    ale ilu jest ludzi którzy chcą korzystać bez wnikania w zgodnosc
    przegladarki z czymśtam i takich ceregieli.

> [...]
    >moje 2 Pakiety na Konta z Lwem, ale zobaczywszy te ogony
    >przed stanowiskami ucieklem stamtad czym predzej.

    Ha, ha - czyli ing to prawdziwy _bank_, gdzie każdy klient musi znać
    swoje miejsce. Nie jesteś jedynym który tak go opisuje.

    >Nie no, mam "symboliczne" konta w mbank i inteligo, bardziej
    >zalozone z ciekawosci niz do uzywania, ale listy hasel
    >jednorazowych mnie denerwuja :( czyzby mbank i inteligo nie
    >ufali SSLowi?

    Raczej chodzi o nierozgarniętych/zapominalskich zostawiających
    komputer z sesja bankowa, ew. o tych odważnych robiących płatności z
    kafejek internetowych.

    Ciekawi mnie jakie widzisz przewagi ing nad takim inteligo (zwlaszcza
    inteligo - bo zakladam ze oplaty zblizone, kasa do wplat jest) czy
    mbankiem (tutaj pewnie mniej, ale pewne zaety do ing imho wciaz sa).

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-12-23 09:35:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    > prawi, ze mozna tylko poprzez service packi. Ale ja juz mam SP3
    > zalozony. SP1 do IE6 nie pomaga :( Macie jakis sposob na przywrocenie Javy

    uzywam W2k PL wraz z IE 6 SP1 i dostep do ING Online mam bez problemu,
    nawet po ostatnich poprawkach MS (Windows Update) ktore dotyczyly VM Java
    ;-))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-12-24 14:03:51
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    Leszek A. Szczepanowski wrote:
    > Prosze - pomozcie. Moze spotkaliscie sie z problemem, ze w Win2k
    > zepsula sie Java.

    Probowales wejsc w Opcje internetowe - zaawansowane - przywroc domyslne?
    + sprawdzic (tez tam), czy MS VM jest wybrana do obslugi tagu <applet>.

    Niektore programy zmieniaja te ustawienia z nieznanych mi przyczyn.

    Druga rada - wejsc na http://windowsupdate.microsoft.com , tam jest od
    niedawna kolejna poprawka na MS VM ktora ja w sumie reinstaluje - moze
    to pomoze.

    Ohm