    From: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Umarl M$ VM i BSK niet :(
    Date: Sun, 22 Dec 2002 12:00:56 +0100

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20021221195844.GM32060@diuna.pingwin.waw.pl...

> [...]
    Javy
    > Dlatego nie lubie wiazac swojej konfiguracji z jakims bankiem.
    > Jesli mozesz, to zmien ten system na dowolny inny, chocby nawet
    > inteligo [1], byle tylko nie wiazac sie w ten sposob.

    Wiesz, ja bym chetnie zmienil, ale BSKOnline jest naprawde
    bardzo wygodny i co dla mnie jest najwazniejsze - nie trzeba
    zadnych tokenow, list hasel i tym podobnych. 2 hasla i jestes
    w stanie zrobic wszystko co potrzebujesz. Zawsze mi to dzialalo.
    No coz powalcze jeszcze z ta Java najwyzej zmienie Windows (to
    jest dopiero desperacja)...

    > ::(
    > Telefony umarly? ;-)

    Kiedys zablokowalem sobie HaloSlaski bo zapomnialem hasla
    i teraz jak mam isc do oddzialu i postac w kolejce to az
    mna trzepie. Nawet ostatnio chcialem tam isc zeby zamienic
    moje 2 Pakiety na Konta z Lwem, ale zobaczywszy te ogony
    przed stanowiskami ucieklem stamtad czym predzej.

    > [1] co oznacza ze moge byc zdesperowany ;-)

    Nie no, mam "symboliczne" konta w mbank i inteligo, bardziej
    zalozone z ciekawosci niz do uzywania, ale listy hasel
    jednorazowych mnie denerwuja :( czyzby mbank i inteligo nie
    ufali SSLowi?
    --
    lex