  • 11. Data: 2016-08-31 02:55:30
    Temat: Re: Ujemny zysk daje premię zagranicznym zarządom banków
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 57c5dfde$0$12547$6...@n...neostrada.pl

    > Najgorsze jest to że lemingi bankowe ;-) uznają taką dewaluację uczciwości za normę
    i nie widzą w tym nic złego.
    > "Wszyscy kradną i oszukują to może i ja zacznę i założę jakiegoś pobieraczka"

    Mnie banki raczej nie okradają.
    Zazwyczaj spór pomiędzy mną a bankiem rozstrzygany jest na moją
    korzyść choćby tylko dlatego, że jestem niepomiernie słabszy od banku.

    Wyjątkiem jest BZWBKKBSg:

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

    Gdy byłem dzieckiem, uczono mnie szacunku do kobiet, jako do istot z reguły
    słabszych od mężczyzn. Co jakiś czas dokładano (powołując się na rzekomo
    rosyjską modę) szacunek do kobiet budzony ,,ciążeniem''...

    Dziewczynie trzeba było zejść z drogi choćby dlatego tylko, że kobieta
    jest słabsza od nmężczyzny, choć (o ironio!!!) kilkulatki są zwykle
    silniejsze od swych równieśników!

    Dziewczyna mogła bezkarnie bić chłopaka, a ten nawet gdy tylko zaśłonił
    się, gdy choćby zablokował uderzenie czy po prostu zszedł z linii
    ciosu -- był piętnowany jako ,,babski bokser''!!! nie mogąc ani
    blokować, ani nawet schodzić z linii ciosu, ratowałem się uciekaniem,
    w czym byłem bardzo dobry... Być może właśnie dlatego nauczyłem się
    uciekania i przewidywania bezrozumnego zachowania dziewcząt?

    Młode dziewczęta rozmawiają i myślą tylko o seksie -- gdy nie ma w pobliżu
    chłopaków. Dorosłe kobiety są nieco inne, gdyż rozmawiają i myślą tylko
    o seksie -- gdy nie ma w pobliżu mężczyzn. Wiem, bo wychowywałem się
    zarazem i jako chłopiec, i jako dziewczyna. Później kobiety przestały
    mnie traktować jak ,,swoją'', ale od czasu śmierci księdza HSamula,
    powracają ;) dawne zwyczaje...

    Póki nie było w pobliżu chłopców innych niż ja -- dziewczęta nie
    okazywały mi agresji, ale w obliczu ,,prawdziwych'' mężczyzn
    zapominały o tym, o czym myślą stale i potrafiły być groźne...

    ,,Prawdziwych'' w ciapkach, bo ja miałem raczej kłopoty z nadpotencję/hiperpotencję,
    ;)
    nie zaś z impotencją... Do tej pory raczej ;) wolę siedzieć nago wśród dziewcząt, niż
    w gaciach, gdyż nago nie wstydzę się tak mocno, jak w ubraniu. :)

    Pamiętam, jak kiedyś KrólowaF wzięła mnie (część mnie!!) w obronę i zabroniła
    dziewczynom kopania mnie po pewnej części ciała, wyjaśniając im, że ,,tam'' są

    jajeczka

    czym wzbudziła i moją sympatię, i niechęć zarazem, bo niby fajnie, że
    choć zabroniła kopania po jajach, ale jednocześnie zauważała, że nie ma
    miejsca ani dla mnie, ani dla kopiącej mnie dziewczyny, :) i jest tylko
    rozród, są dzieci, kolejne pokolenia itd...

    Miałem wówczas kilka lat -- być może już byłem uczniem pierwszej klasy podstawówki.

    Na pomoc rodziców nie można było liczyć w tej materii. Matka twierdziła jakoś tak:

    -- kobiety nie można uderzyć nawet kwiatkiem
    -- natomiast mężczyznę można/trzeba bić donicą!!!

    i w swych poglądach nie była odosobniona.

    Może kiedyś w ogóle był jakiś szacunek do osób jakoś słabszych?...
    Lekarza do pacjenta, banku do klienta, mężczyzny do kobiety i dorosłego do
    dziecka?...
    Ponoć nawet zbrodniarze nie lubili krzywdzić dzieci...

    > O zgrozo. O czym my tu piszemy? Przecież banki kreowane jako instytucje zaufania
    publicznego powinny być wzorem cnót wszelakich.

    Powinny!!! Dlatego rażącymi są **wszelkie** nadużycia, ale czy pomimo
    istnienia tychże nadużyć można banki zaliczyć do instytucji złych?

    > Tak nas uczy opiekuńcze państwo

    Państwo zbójeckie i zbrodnicze!

    > które banki nadzoruje, kontroluje i

    ...kopie po xupie tak mocno, jak tylko potrafi!

    > pobiera za te czynności opłaty z naszych podatków.

    I naszych, i bankowych, oferując w zamian raczej zamordyzm, nie ochronę.

    > Obniżyliśmy wymagania do poziomu "dobry pan mógł zabić a tylko pobił"

    Mnie banki (pomijając PeKaO) i nie pobiły i nie usiłowały pobić.

    Nijak tego nie mogę powiedzieć o polskim państwie.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 12. Data: 2016-08-31 07:29:25
    Od: z <...@...pl>

    > Mnie banki raczej nie okradają.

    Po pierwsze Tobie się tak wydaje.
    Po Drugie Nie umiesz liczyć :-)

    Policz sobie wydatek sił i środków jakie musisz poświęcić aby Ciebie
    banki nie okradały i abyś coś przez te wiśnie od nich wyciągnął.

    Mój exell wyliczył że mi się nie opłaca nawet nie zarabiając średniej
    krajowej

    A rozum podpowiada że szkoda życia :-)

  • 13. Data: 2016-08-31 10:29:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 57c5cd20$0$12557$6...@n...neostrada.pl

    >Auchan: 0 w reklamach i IMO 0 naprawdę.
    >Mille: jw.

    Auchan byc moze, ale Mille to chyba bank ? Nie ma darmowych kredytow,
    chyba ze masz na mysli karte kredytowa w GP..

    >Konto to nie jest karta.
    Ano nie. Konto to nie jest tez wyciag, przelew, haslo sms itp..

    >IMO trzeba znać ich język. Oni mi mówią: ,,konto za free'' i śmieją
    >się.
    >Pytam: ,,Co w tym śmiesznego?''. Pada odpowiedź: ,,Karta kosztuje i
    >jest
    >obowiązkowa''

    Ano wlasnie - trzeba byc czujnym i zakladac z gory ze oni chca cie
    okrasc, tylko jeszcze nie wiesz jak :-)

    >Komornik (rzekomo dla dobra Czarneckiego) zajął kobiecinie
    >konto niesłusznie -- Czarnecki forsę zwrócił, nie tłukąc
    >się z komornikiem, nie dochodząc swego, nie tracąc czasu,
    >nie marnując kobicie życia, nie zabijając tejże kobiety...
    >Czarnecki mógł nic nie robić -- nie musiał nawet okazywać
    >hipokryzji...
    >Ale wolał pieniądze zwrócić.

    Ale co - komornik sie pomylil, czy wczesniej Czarnecki sie pomylil,
    wniosek wypisujac ?

    J.

  • 14. Data: 2016-08-31 15:30:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 57c69584$0$649$6...@n...neostrada.pl

    > Auchan byc moze, ale Mille to chyba bank ? Nie ma darmowych
    > kredytow, chyba ze masz na mysli karte kredytowa w GP..

    Nie ma, ale miał. Dał mi 40 kpln za freeko, ale nie dłużej niż na 7 dni
    w miesiącu. Jednym liczył 6 zamiast 7, mnie raz policzył 8 zamiast 7.
    Lokowałem to na oszczędnym w Mille.

    > Ano nie. Konto to nie jest tez wyciag, przelew, haslo sms itp..

    A, widzisz! Też tak uważasz!!!

    > Ano wlasnie - trzeba byc czujnym i zakladac z gory ze oni
    > chca cie okrasc, tylko jeszcze nie wiesz jak :-)

    Prosta zasada mówi -- zło, którego szuka Twój adwersarz
    w Tobie, znajdziesz w tymże adwersarzu. :)

    > Ale co - komornik sie pomylil, czy wczesniej Czarnecki
    > sie pomylil, wniosek wypisujac ?

    Nikt nie pomylił się w tym miejscu. Czarnecki miał trudnego dłużnika
    rzeczywistego, lecz komornik ściągnął od kobiety stosownie słabej,
    choć niewinnej, co w tym kraju jest normą.

    Po tym incydencie zmieniłem zdanie o Czarneckim i zdecydowałem się
    na założenie konta w Getin. Konto w Getin mam nadal i jestem bardzo
    zadowolony z obsługi tegoż konta.

    Tankując w bydgoskim Carrefourze, nie miałem wnętrzy na RORze, więc
    wyjąłem telefon, zleciłem lanie wewnętrzne wnętrzy z oszczędnego na
    RozRzutnE i podszedłem kolejny raz do płacenia...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 15. Data: 2016-08-31 15:32:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 57c66b36$0$12556$6...@n...neostrada.pl

    > Po pierwsze Tobie się tak wydaje.

    Zapewne tak...

    > Po Drugie Nie umiesz liczyć :-)

    Nie umiem, to fakt, ale mam kalkulatory.

    > Policz sobie wydatek sił i środków jakie musisz
    > poświęcić aby Ciebie banki nie okradały

    Środków nie wydaję, lecz deponuję.
    [ciekawe, o których siłach myśli -- piekielnych,
    nieczystych, Lorentza i Coriolisa, czy rzeczywistych?...
    swoją Bursztynową, Lorentza jest chyba rzeczywista?...
    sił tak dużo, iż można pomyśleć -- siła ich...
    jest jeszcze siła złego na jednego, i na zero,
    czyli w efekcie siła bądź obłęd sięgający
    nieskończoności...]

    Co do sił -- aby mieć siły, trzeba ćwiczyć, czyli trzeba zużywać siły.

    > i abyś coś przez te wiśnie od nich wyciągnął.

    Co mam wyciągać? Najpierw dali mi wiśnie, teraz te wiśnie lokuję u nich na %%%.

    > Mój exell wyliczył że mi się nie opłaca nawet nie zarabiając średniej krajowej

    Może ja mam inną wersję exella?...

    [i wszystko jasne! przyganiał Kociołek garnkowi! z też nie umie
    liczyć! z też podpiera się kalkulatorami!!! wyszło Szydło z wora!]

    > A rozum podpowiada że szkoda życia :-)

    [niby tak, ale muszę ćwiczyć, co uskuteczniam w czasie
    pisania, więc niezupełnie marnuję życie tym pisaniem;
    tym, czyli rozmowami z anonimami]

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 16. Data: 2016-08-31 17:09:59
    Od: z <...@...pl>

    > Co mam wyciągać? Najpierw dali mi wiśnie, teraz te wiśnie lokuję u nich
    > na %%%.

    Obsługa wiśniowania kosztuje.
    Chyba że bardzo słabo cenisz swój czas.
    To wtedy szacun :-)

  • 17. Data: 2016-08-31 18:59:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 57c6f349$0$12557$6...@n...neostrada.pl

    > Obsługa wiśniowania kosztuje.
    > Chyba że bardzo słabo cenisz swój czas.
    > To wtedy szacun :-)

    Czas zjada mi gadulstwo grupowe, ale w czasie
    pisania ćwiczę (mechanicznie) i porządkuję śmieci...

    W Wieńcu sporo czasu siedziałem w basenach, więc nie musiałem ,,gadać''.
    Początkowo też dużo spałem. Tutaj śpię bardzo dużo.
    I zaziębiam się...

    Obsługa wiśni nie jest czasochłonna, lecz jest po prostu nudna.
    [i nie nudyzm mam na swej myśli]

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 18. Data: 2016-08-31 20:14:06
    Od: z <...@...pl>

    > W Wieńcu sporo czasu siedziałem w basenach, więc nie musiałem ,,gadać''.
    > Początkowo też dużo spałem. Tutaj śpię bardzo dużo.
    > I zaziębiam się...

    Ty z jakiegoś sanatorium piszesz? :-)

  • 19. Data: 2016-09-01 02:27:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 57c71e6f$0$15196$6...@n...neostrada.pl

    > Ty z jakiegoś sanatorium piszesz? :-)

    Pisałem, ale mało, bo niewiele działo się na grupach
    i nie miałem motywacji, bo miałem mało czasu a basen
    to bardzo dobre ćwiczenie i kręgosłupa, i płuc.

    Miałem dylemat -- las czy basen a drzewa pachniały niessssamowicie.
    Lato w pełni!!! Lasy, niskie pylenie (nie licząc papierosów)
    częste deszcze...

    Ostatniego dnia zmieniłem towarzystwo stołówkowe -- na rosyjskich żydów
    z Izraela, którzy wywołali u mnie atak alergiczny tak silny, jakiego nie
    miałem chyba nigdy. :) Jadłem śniadanie i łykałem masę śluzu z płuc...
    Miałem ochotę na pasty rybne, na ser biały -- ale nic z tego... Musiałem
    wyjść i strzelić trochę ;) Cyklezonidu... (kilka dawek -- może 4?) Przy
    sobie (na stałowce) miałem tylko lek rozkurczający oskrzela, a potrzebny
    był raczej ;) antyśluzowy. Na dodatek ten antyśluzowy niby nie działa
    doraźnie.

    Byłem zły, bo za to śniadanie zapłaciłem 25 plnów a niewiele zjadłem.
    [pewnie ,,oni'' uważają, że i tak sporo]

    Żydzi mówili po rosyjsku, kładli na talerze dużo, mniej więcej połowę
    zostawiając do wyrzucenia, :) ale chyba palili najtańsze świństwo, które
    mnie doprowadziło niemal do szału. Alergolog mówi, że to mogły być
    grzyby/pleśnie, nie papierosy. Może i tak. Ja znam ten efekt (silnego
    śluzowania) z galerii handlowych, gdzie przed drzwiami ludzie palą różne
    papierosy -- właśnie ludzie ruscy (Białorusini, Rosjanie itp.) palą najgorsze...

    Ale tak silnej reakcji nie pamiętam. :)

    Niekoniecznie cokolwiek czuć nosem -- trochę zaczyna boleć głowa
    i zaczyna się lanie śluzu. Przeszkadza to, co jest w ubraniach.

    Czasami ludzie maskują zapach papierosów perfumami, repelentami itp.
    maskami. Problem w tym, że szkodzi nie zapach (jak pisze biegły sądowy
    pulmonolg, Anna Dziób), ale dym, czyli lotne ciało stałe -- pyłki dymu.
    (Dziób IMO wie, że dym jest ciałem stałym, choć lotnym, lecz nie pojmuje
    tego prostego rozdziału -- ciała stałe mają swój kształt)

    I raz jeszcze -- być może alergolog ma rację co do pleśni, ale dlaczego
    Polacy (ta sama stołówka, ale kilkadziesiąt godzin przed żydami) nie mieli
    tego w ubraniach a żydzi rosyjscy mieli? Mnie pasuje to coś do najgorszych
    papierosów.

    Po paru godzinach wróciłem na stołówkę, aby choć wziąć jabłka na drogę, ale
    że nie było, poprosiłem o szklankę soku -- na koszt niedokończonego śniadania.
    Wypiłem jedną, ale że jedna to trochę mało, poprosiłem o drugą... Wypiłbym
    więcej, ale jakoś głupio było prosić o kolejne... ;)

    Wkrótce ponowił się atak śluzowania. :)
    Szybko wyszedłem, wsiadłem do gotowego samochodu i odjechałem,
    ale zanim przejechałem parę kilometrów, musiałem zatrzymać się,
    popluć śluzem, strzelić kolejne dawki Cykleoznidu i Ventolinu,
    i nieco ochłonąć...

    Tutaj byłem:

    http://uzdrowisko-wieniec.pl/

    w ramach prewencji rentowej:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/zuswy
    rokm.pdf

    Nie wiem, czy ,,lecząca mnie'' lekarka była wysoka czy niska,
    gruba czy szczupła, czy była brunetką, blondynką czy rudą bądź
    szatynką... ;) Myślałem, że choć w necie ją zobaczę, ale nie
    wiem nadal, jak ona wygląda. :)

    Wiem, że orzecznik ZUS pomylił się ;) co do przepukliny pępkowej -- orzecznik
    uważał, że mam, zaś ww. lekarka napisała, że nie mam. :) Co prawda lekarka
    nie pisze wprost o przepuklinie pępkowej, lecz IMO nie ma wątpliwości, że
    w danym kontekście chodziło jej o pępkową.

    Wg lekarki przytyłem z 67 kg do 68 kg, i to w dniach ostatnich, ;) bo na kilka
    dni przed wyjazdem mam jeszcze 67 kg na sanatoryjnym piśmie. ;) W istocie miałem
    po powrocie mniej niż 66 kg. Wczoraj spadło poniżej 65 kg. :) Zamierzam powoli
    zejść poniżej 60 kg -- aby odciążyć i kręgosłup, i stawy bioder, i kolan,
    i prawej stopy, i serce (słabo radzi sobie nawet z lekkimi obciążeniami),
    i płuca, i resztę...

    Pod koniec września będę popisywał się u kardiologa -- zamierzam pokazać skutki
    schudnięcia z ponad 70 kg do około 65 kg. Czyli zejście ze 150 skurczy na minutę
    po byle jakim obciążeniu do niespełna 100, może nawet do 80... :)

    Pochwalę się też zasłabnięciem na basenie po forsowaniu na bezdechu -- ponad
    godzinę nie mogłem dojść do siebie, co imo zawdzięczam ;) lekowi na zmniejszenie
    tętna, nie zaś płucom. :) Pływam jak korek, więc wejście pod wodę muszę opłacić
    pełnym wydechem (nawet wówczas nie mogę zanurzyć się całkowicie i muszę pomagać
    sobie rękami, aby głębiej zanurzyć się) co skutkuje różnie. ;)

    3 lata temu z trudem pływałem na plecach, teraz bez trudu mogę po prostu stać
    w wodzie, leżeć czy siedzieć na wodzie -- stale oddychając. :) Za jakiś czas
    położę się na plecach i wyciągnę do góry (nad wodę) obie ręce. :)

    -=-

    Teraz piszę z mieszkania, ćwicząc w czasie pisania. :)

    Tu nie raczej popływam -- i bez basenu stale zaziębiam się.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 20. Data: 2016-09-01 08:34:04
    Od: z <...@...pl>

    > Pisałem, ale mało, bo niewiele działo się na grupach
    > i nie miałem motywacji, bo miałem mało czasu a basen
    > to bardzo dobre ćwiczenie i kręgosłupa, i płuc.

    Trzeba było tak od razu.

    Masz dużo czasu. Renta emeryturka, państwo płaci na Twoje utrzymanie i
    funduje baseny a Ty piszesz, piszesz i piszesz...
    Chwalisz banki bo z Twojego punktu widzenia przy zerowych kosztach jakoś
    wychodzisz na swoje i czujesz się dobrze.

    Wybacz ale jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę i miliony postów nic
    nie zmienią w opinii o tej zgrai przebrzydłej ;-)
    A i Twoje wypociny ani interesujące ani ciekawe ani merytoryczne.
    Zrób sobie bloga w końcu :-)