  • 21. Data: 2016-09-02 02:01:45
    Temat: Re: Ujemny zysk daje premię zagranicznym zarządom banków
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nq7sm4$nmc$...@n...news.atman.pl

    > I raz jeszcze -- być może alergolog ma rację co do pleśni, ale dlaczego
    > Polacy (ta sama stołówka, ale kilkadziesiąt godzin przed żydami) nie mieli

    Kilkadziesiąt minut -- rzecz jasna.

    > tego w ubraniach a żydzi rosyjscy mieli? Mnie pasuje to coś do najgorszych
    > papierosów.

    > Tutaj byłem:

    > http://uzdrowisko-wieniec.pl/

    > w ramach prewencji rentowej:

    > http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/zuswy
    rokm.pdf

    > Nie wiem, czy ,,lecząca mnie'' lekarka była wysoka czy niska,
    > gruba czy szczupła, czy była brunetką, blondynką czy rudą bądź
    > szatynką... ;) Myślałem, że choć w necie ją zobaczę, ale nie
    > wiem nadal, jak ona wygląda. :)

    Nie znam zapachu perfum, których używa ta lekarka i nie znam
    tembru jej głosu...

    https://youtu.be/aUE0J_xmlc0 <-- fajny film kiedyś widziałem

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 22. Data: 2016-09-02 02:51:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 57c7cbdd$0$654$6...@n...neostrada.pl

    > Trzeba było tak od razu.

    Pływałem, zanim urodziłem się, ale później przestałem... ;)
    (to treflówka, czy jak kto woli -- grypsowanie; treść
    zakamuflowana, skierowana do pewnej dziewczyny, która
    może stosownie odpowiedzieć, o ile zechce, jakoś tak:
    'zamierzam szukać osób, które otrzymały...')

    Tak zakamuflowałem masę treści -- piszę niby do wszystkich,
    lecz tylko niektórzy ;) rozumieję to, co piszę naprawdę. :)
    Mogę z takim kimś rozmawiać na grupie tak, iż nikt poza
    nami nie pojmie, o czym piszemy, dzięki czemu nie zdziwi
    się tym, że tak otwarcie ;) rozmawiamy o seksie itp... :)

    > Masz dużo czasu. Renta emeryturka, państwo płaci na Twoje utrzymanie i funduje
    baseny

    Fakt -- funduje, ale niekoniecznie poprzez ZUS.
    Ten akurat wyjazd pochłonął około tałzena plnów
    z mojej kieszeni idących obok ZUSu. (ale z państwa)

    ZUS zafundował mi 10 razy po 30 minut w małym basenie + kilkanaście razy

    http://www.naszekwatery.pl/upload/1/big/uzdrowisko_w
    ieniec_zdroj_512dae3d4426a.jpg

    po 15 minut w wannie, na terenie aquaparku. Właściciel sanatorium dorzucił z własnej
    kieszeni ze 30 godzin w swym/jego aquaparku i ja dopłaciłem za kilkadziesiąt (około
    30) godzin (17 plnów za 90 minut) w tymże aquaparku oraz zapłaciłem za parking (9 pln
    za dobę -- osttanią dobę miałem za free) i pokój (5 dych) za ostatnią dobę oraz (25
    plnów)
    za ostatnie śniadanie, którego nie dokończyłem. :) Zapłaciłem też za dojazd, choć
    niby ZUS
    zwraca koszty dojazdu -- ZUS zwrócił mniej niż 3 lata temu gdy pojechałem do Gołdapi.
    Zwrócił około 7 dych za niemal 700 kilometrów. :)

    Nad wyraz miłe pracowniczki sanatorium dorzuciły od siebie kilka razy w tym małym
    basenie

    http://www.naszekwatery.pl/upload/1/big/uzdrowisko_w
    ieniec_zdroj_512dae3d4426a.jpg

    i trochę masażu w wannie, z tym, że jeśli ktoś wszedł do wanny na tak zwany kwadrans,
    mógł
    siedzieć w całym aquaparku do woli, choćby i cały dzień. ;) (i niektórzy siedzieli
    tam
    godzinami bez skrępowania, ale ZUS nie płacił za to)

    Z przyzwoitości niektórzy nie brali kluczyków do szafek. :) Ja dwa razy wziąłem --
    też
    siedziałem do woli. :) (raz nie wiedziałem, że warto nie brać kluczyka a raz mi
    wciśnięto)

    ,,Swojej'' lekarki nie spotkałem (o czym pisałem) i miałem problemy z otrzymaniem od
    lekarzy dodatkowego czasu w wodzie, ale na szczęście personel ,,pomocniczy'' jest tam
    bardzo sympatyczny, jeśli nie liczyć paru osób z ,,elektryczności''. ;)

    Ogólnie jest tam BARDZO miło. :)
    Klimat udziela się kuracjuszom. :)

    Raz dostałem kluczyk do szafki z wysokim (chyba 111) numerkiem, przez co wszedłem pod
    prysznic z kobietami (szafki z wysokimi numerkami były blisko prysznica kobiet a ja
    nie
    miałem czasu na rozsądne myślenie, więc pomyliłem się) i zdumiony obecnością kobiet
    dałem
    im do zrozumienia: ,,dobrze, że poza mną nie ma akurat teraz żadnego innego faceta,
    bo
    byłaby chryja'' i znacząco wskazałem wzrokiem oznaczenie na drzwiach, które q memu
    zdumieniu... nie wskazywało na to, iż to ja miałem rację...

    Ogólnie na terenie aquaparku było bardzo miło -- może chwilami aż za bardzo. ;)

    > a Ty piszesz, piszesz i piszesz...

    > Chwalisz banki bo z Twojego punktu widzenia przy zerowych
    > kosztach jakoś wychodzisz na swoje i czujesz się dobrze.

    Nie twierdzę, że koszty są zerowe, lecz twierdzę,
    że interes zdecydowanie bardzo dobry dla mnie.

    > Wybacz

    ZAWSZE byłem wspaniałomyślny, ;) skromny (mogę godzinami opowiadać
    o mej skromności) i pokorny -- wybaczam Ci w ciemno! ;) Odprawisz
    pokutę, przyjmiesz należną Ci karę i będzie OK! Powaga! ;)

    Nie jestem zatwardzielcem! Wielkoduszność to moja natura! ;)

    > ale jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę i miliony postów nic nie zmienią w
    opinii o tej zgrai przebrzydłej ;-)

    Czyli?

    > A i Twoje wypociny ani interesujące ani ciekawe ani merytoryczne.
    > Zrób sobie bloga w końcu :-)

    Piszesz jak pan feudalny -- 'zrób'...
    W wolnej chwili zastanów się nad tym, kim ja dla Ciebie jestem, byś mi rozkazywał? :)
    Masz problemy psychiczne. :) Masz zaburzenia własnej osobowości -- myślisz, że jesteś
    moim panem a ja jestem Twoim niewolnikiem, lub choćby pracownikiem...

    W Carrefourze ponoć taki jeden, który uważa, że jest Napoleonem Bonaparte...
    Ostatnio ponoć nie tylko jeden... ;)

    Ty także nie wiesz, kim jesteś naprawdę. :)

    -=-

    Co jakiś czas komuś wydaje się, że jest kimś, kim naprawdę nie jest...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 23. Data: 2016-09-02 09:44:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ostatniego dnia zmieniłem towarzystwo stołówkowe -- na rosyjskich
    >żydów
    >z Izraela, którzy wywołali u mnie atak alergiczny tak silny, jakiego
    >nie
    >miałem chyba nigdy. :)

    Hej, to grupa o bankach, a nie o alergiach :-)

    >Zydzi mówili po rosyjsku, kładli na talerze dużo, mniej więcej połowę
    >zostawiając do wyrzucenia, :) ale chyba palili najtańsze świństwo,
    >które

    Przy stole palili ?

    >mnie doprowadziło niemal do szału. Alergolog mówi, że to mogły być
    >grzyby/pleśnie, nie papierosy. Może i tak. Ja znam ten efekt (silnego

    Czosnek. A jesli czosnek ci szkodzi ... no tak, w bankach masz
    przeciez ksywe "wampir" :-)

> [...]
    >różne
    >papierosy -- właśnie ludzie ruscy (Białorusini, Rosjanie itp.) palą
    >najgorsze...
    >Niekoniecznie cokolwiek czuć nosem -- trochę zaczyna boleć głowa
    >i zaczyna się lanie śluzu. Przeszkadza to, co jest w ubraniach.
    >I raz jeszcze -- być może alergolog ma rację co do pleśni, ale
    >dlaczego
    >Polacy (ta sama stołówka, ale kilkadziesiąt godzin przed żydami) nie
    >mieli
    >tego w ubraniach a żydzi rosyjscy mieli? Mnie pasuje to coś do

    A nie pasuje ci do izraelskich plesni, izraelskiego piasku, czy
    czegokolwiek ?

    Bo papierosy ... jestes pewien ze "najgorsze" ?
    Ja tam nie pale i sie nie znam, ale odkad PRL sie skonczyl, to chyba
    papierosy mamy z tytoniu.
    Owszem - ponoc sa lepsze i gorsze gatunki ...

    No coz, moze i jestes na tyton uczulony, nie wiem - alergolog powinien
    to sprawdzic, czy sam mozesz ...

    >Po paru godzinach wróciłem na stołówkę, aby choć wziąć jabłka na
    >drogę, ale
    >że nie było, poprosiłem o szklankę soku -- na koszt niedokończonego
    >śniadania.
    >Wypiłem jedną, ale że jedna to trochę mało, poprosiłem o drugą...
    >Wypiłbym
    >więcej, ale jakoś głupio było prosić o kolejne... ;)
    >Wkrótce ponowił się atak śluzowania. :)

    No i co - myslisz, ze Zydzi spaskudzili cala stolowke w jedno
    sniadanie ?

    Moze po prostu sok byl z Izraela, albo klimy/wentylacji cos polecialo

    J.

  • 24. Data: 2016-09-02 17:17:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 57c92dff$0$653$6...@n...neostrada.pl

    > Hej, to grupa o bankach, a nie o alergiach :-)

    Nie odkrywasz Ameryki. ;)

    > Przy stole palili ?

    Mieli dym w ubraniach. Dym, bądź pleśnie...

    > Czosnek. A jesli czosnek ci szkodzi

    Nie szkodzi -- piję mleko z czosnkiem. Wrzucam kilka ząbków ;) czosnku
    do kubka (plastykowego, jeszcze francuskiej produkcji, sprzed dwudziestu
    paru lat) i zalewam gorącym mlekiem. :)

    > ... no tak, w bankach masz przeciez ksywe "wampir" :-)

    Nic o tym nie wiem.

    > A nie pasuje ci do izraelskich plesni, izraelskiego piasku, czy czegokolwiek ?

    Nie, ale być może dlatego, że nie znam ani
    izraelskich plesni, ani izraelskiego piasku.

    > Bo papierosy ... jestes pewien ze "najgorsze" ?

    Nie jestem -- może są gdzieś jeszcze gorsze. ;)

    > Ja tam nie pale

    Tam? -- gdzie? ;) W Wieńcu czy przy wejściach do hipermarketów?

> [...]
    Owszem - ponoc sa lepsze i gorsze gatunki ...

    > No coz, moze i jestes na tyton uczulony, nie wiem - alergolog powinien to

    Właśnie skończyłem odczulanie -- na kilka dni przed tym atakiem. :)

    Ale IMO trawki dają dobry efekt -- zwykle o tej porze roku miałem
    bardzo źle z uwagi (chyba na trawy) a teraz nie jest źle. Na razie
    za wcześnie na ocenę efektu.

    > No i co - myslisz, ze Zydzi spaskudzili cala stolowke w jedno sniadanie ?

    Całą nie. Najpierw wziąłem jedzenie i poszedłem tam, gdzie było pusto, gdzie
    nikt jeszcze nie dotarł -- jadłem spokojnie. Skończyłem picie -- chyba kawę,
    więc wróciłem, aby zatankować, ale natknąłem na problemy (wraz z żydami długo
    przekonywałem obsługanta o braku kawy, zanim ów obsługant dał nam i wiarę, ;)
    i kawę) techniczne, w wyniku których wróciłem do swego stolika zbyt późno -- moje
    jedzenie zniknęło... Wróciłem tedy raz jeszcze w pobliże drzwi, nałożyłem ponownie
    to, co (białko) mi sprzątnięto, ale usiadłem bliżej wejścia, by zapobiec kolejnym
    zaborom, gdy skończy się picie...

    I tu właśnie pojawiły się problemy...

    ZUS (czy NFZ -- nie wiem, bo różni ludzie różnie mówią) nie płaci dobrze za jedzenie,
    Tak naprawdę to płacił tam dobrze jedynie za sałatę i bułki, których jadłem raczej
    dużo. (kilkanaście dziennie) Bułki i pieczywo w ogóle.

    Dokształty mówią o potrzebie jedzenia owoców i warzyw, ale pod dostatkiem było tylko
    pieczywo i sałata. I herbata, kompot na obiad... Sól i cukier tez były dostępne,
    choć wiadomo, że to krótka droga do ,,nieba''. W pokojach nie ma lodówek,
    elektryczność
    wyłącza się po wyjściu (zabraniu plastykowego klucza) z pokoju, więc temperatura
    szybko
    rośnie, co uniemożliwia przechowywanie owoców...

    Żydzi na stołówce mieli jedzenie do woli. I znacznie lepsze jakościowo niż my. :)

    > Moze po prostu sok byl z Izraela, albo klimy/wentylacji cos polecialo

    Cały budynek jest klimatyzowany i te klimatyzatory raczej ;) nie leniuchowały.
    W pokojach i pracowało ogrzewanie, i pracowała klimatyzacja. Ustawiasz temperaturę
    i ósz. :) Zmniejszanie temperatury w pokoju było bardzo skuteczne. Odwilżanie -- też,
    rzecz jasna. :) Dla mnie to bardzo ważne, choć ponoć astmatycy lubią wysoką
    wilgotność
    względną powietrza. Cicha praca, wysoka skuteczność, mała awaryjność... (gdzieś
    widziałem otwarte drzwiczki rewizyjne czy coś podobnego i słyszałem o laniu
    wody; na tak duży budynek i tak wysoką skuteczność to IMO dobry efekt)

    Pod tym względem jest doskonale!

    W windach nie ma czym oddychać.
    Wentylacja w pokojach (byłem w dwóch) też raczej słaba.

    -=-

    Wracając do tematyki bankowej... Krokodyl serwuje swym klientom kawę...
    Ale ani jajecznicy, ani owoców... Ww. plastykowe klucze mają kształt
    karty płatniczej. Otwierają drzwi i uruchamiają elektryczność.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 25. Data: 2016-09-09 02:43:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nq6m9u$d5k$...@n...news.atman.pl

    > "J.F." 57c69584$0$649$6...@n...neostrada.pl

    > Nie ma,

    Ma. Marmur Mille w białostockiej Galerii Jurowieckiej oferuje
    za freeko przez rok, licząc od czasu wyborów parlamentarnych.

    Dowiedziałem się o tym niedawno -- może przedwczoraj...
    Zaproponowano mi niemal 20 kpln, ale i zarazem odmówiono
    z uwagi na rzekomo zbyt wielkie zaangażowanie kredytowe.

    Mam: kredytówkę prezydencką, dwie Impresje (w sumie niecałe 50kpln)
    i kredytówkę w Citi, do której podczepiony jest plastyk matki...

    > ale miał. Dał mi 40 kpln za freeko, ale nie dłużej niż na 7 dni
    > w miesiącu. Jednym liczył 6 zamiast 7, mnie raz policzył 8 zamiast 7.
    > Lokowałem to na oszczędnym w Mille.