  • 1. Data: 2016-08-25 11:29:21
    Temat: T-Mobile promocja KK.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Czy dostaliście już 100,10 zł za lipiec do KK. U mnie ani mojej stówki,
    ani za polecenie.
    Wiem że do 25-go, pytam z ciekawości. W lipcu było 22-go.

  • 2. Data: 2016-08-25 12:14:49
    Temat: Re: T-Mobile promocja KK.
    Od: b...@o...pl

    Też jeszcze nie otrzymałem za lipiec. Może będzie po 17.00.

  • 3. Data: 2016-08-25 12:48:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" npmdpq$vrd$...@n...news.atman.pl

    > Czy dostaliście już 100,10 zł za lipiec do KK. U mnie ani mojej stówki, ani za
    polecenie.
    > Wiem że do 25-go, pytam z ciekawości. W lipcu było 22-go.

    Ile trzeba wydać miesięcznie, by dostać te 100,10 pln i jakie w ogóle
    warunki trzeba spełnić? Matka ma taką od lipca i zamierzam raz jeszcze
    podejść z poleceniem sobie i ojcu.

    Mogę rzecz jasna polecić komuś, odstępując w razie czego 5 dych, choć
    to bezpieczne nie jest.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 4. Data: 2016-10-02 22:29:21
    Od: w...@g...pl

    A ja zalozylem KK oraz konto w tMobile z linku na stronie Eneuela i nic nie dostalem
    od niego

  • 5. Data: 2016-10-06 21:27:55
    Od: w...@g...pl

    Eneuelu czy zarobiles na tym, ze zalozylem konto z Twojego polecenia?

  • 6. Data: 2016-10-06 23:31:54
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    w...@g...pl w
    ups.com>:

    > Eneuelu czy zarobiles na tym, ze zalozylem konto z Twojego polecenia?

    Mogę w ciemno odpowiedzieć, że nie zarobił. Wydatki na mleko, opłaty za
    lekarzy, a koszty internetu grubo przekroczyły przychód za polecenie.

    Ale podążając za mistrzem insynuacji i pomówień - dane przekazałeś i nie
    znasz dnia ani godziny...

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2016-10-09 09:25:19
    Od: 2...@g...com

    Dostałem 300,30. :)
    Trzy jakiekolwiek wydatki (np. bułki) w miesiącu to nie było dużo.

  • 8. Data: 2016-10-16 20:41:23
    Od: w...@g...pl

    W dniu czwartek, 6 października 2016 23:31:57 UTC+2 użytkownik 007 napisał:

> [...]
    > lekarzy, a koszty internetu grubo przekroczyły przychód za polecenie.
    >
    > Ale podążając za mistrzem insynuacji i pomówień - dane przekazałeś i nie

    Ale Eneuel obiecywał 50 zł i teraz milczy...

  • 9. Data: 2016-10-17 20:09:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <w...@g...pl> 9...@g...co

    : Ale Eneuel obiecywał 50 zł i teraz milczy...

    Tobie obiecałem, czy innym osobom?

    Na samym początku poleceń Syneckowych KK zgłosiły się do mnie 3 osoby
    (w kolejności zgłoszeń: Trybski, Wiatrak i Zyga -- Zyga najpierw upewnił
    się, czy oferta jest aktualna, ale swój akces zgłosił do mnie jako ostatni)
    i do dnia wypłaty od SyneCka zostały tylko te 3 osoby -- każdej z tych osób
    wypłaciłem dość szybko.

    Po moim ogłoszeniu (chyba na na grupie -- głoszącym, iż mam 3 setki za karty
    kredytowe) zgłosiła się kolejna osoba, która na ,,oko'' złożyła wniosek o KK
    już po moim ogłoszeniu o otrzymaniu 3 stówek.

    SyneCek płacił za 3 pierwsze osoby, co było jasno powiedziane w warunkach SyneCka.

    Po długotrwałych rozmowach stanęło na tym, że wypłaciłem
    3 pierwszym osobom, które od długiego czasu zgłaszały na
    grupie swój udział, nie zaś tej osobie która milczała do
    czasu pojawiania się mojego ogłoszenia.

    Tedy kłamiesz, gdy twierdzsz, że milczę. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nmvu8p$7va$...@n...news.atman.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zyga i Trybski
    Date: Sat, 23 Jul 2016 16:15:14 +0200

    > Dajcie swe namiary -- jest forsa za TeMobilną kartę kredytową.
    > Wiatrak zgłosił się jako pierwszy. W sumie mam 3 chętnych i 3 stówy.

    > Ja nie mam kłopotów (nie muszę wybierać rozwiązań) a grupa spisała
    > się -- nie ma nadmiaru chętnych. Jeśli byśmy osiągali taką zgodność
    > na szerszym poletku, moglibyśmy za jakiś czas zbudować Pozarządową
    > Organizację Roztaczającą Opiekę Nad Klientami Banków.

    > Moglibyśmy bronić klientów przed bankami -- jak dziś broni obywateli Komisja
    Wenecka.

    > [pilibyśmy wódę z szefami banków i bredzilibyśmy publicznie o pomaganiu,
    > ale o rzetelnym, uczciwym, ponad wszelką i z uwzględnieniem a do tego
    > głębokim i szczerym, pozbawionym znamion emocjonalności... mowa-kwiaty
    > byłaby trudna do opanowania, ale wszystko dla ludzi... raz na jakiś czas
    > ktoś komuś z nas dałby po tak zwanej mordzie za nasze łajdactwa... forsę
    > bralibyśmy jako fundacja z różnych źródeł... a wszystko to dla dobra ludzi...]

    Wprawdzie nie widzę postu, którym obwieszczam światu o wpływie szmalu od SyneCka do
    mnie, ale musiało coś być, skoro Wiatrak odczytał. Te 3 osoby, które otrzymały po
    5 dych ode mnie to w kolejności otrzymania: Wiatrak, Trybski i Zyga. Wiatrak
    występował też pod innym pseudonimem.

    Czwartą osobą (wcześniej wymienioną w tym poście) jest Jacek Midura
    <j...@...krakow.pl> -- nic
    od tej osoby nie było (ani na tej grupie, ani w m@ilach do mnie -- sprawdzałem też w
    spamie)
    od początku tego programu poleceń aż do mojego ogłoszenia o wypłacie przez SyneCka.

    -=-

    Jeśli ktoś uważa, że jestem mu coś winien -- proszę o kontakt.
    Nie ukrywam się, nie zmieniam Nicka, m@ila, nru telefonu...

    Eneuel -- unikalny Nick istniejący od około 16 lat
    e...@g...com -- mój m@il znany od kilkunastu lat
    665 363835, czyli Mój eneuel na klawiaturze telefonu -- mój nr telefonu od chyba 10
    lat
    Leszek Ciszewski -- moje nazwisko, które pojawiło się na grupach niemal 20 lat
    temu;
    poza kilkoma postami (bodajże z nickiem Aksia) nie wysyłam i
    nie
    wysyłałem postów inaczej oznaczonych, jak tylko: Leszek
    Ciszewski,
    Eneuel Leszek Ciszewski, Eneuel Leszek, Eneuel...
    w wielu postach są też geograficzne koordynaty, z tym, że przez parę lat jest błąd
    bodajże 3 sekund w którejś ze współrzędnych [wszędzie są błędy, ale coś uznajemy za
    błąd albo nie uznajemy] błąd ten bierze swój początek w niewyraźnym zapisie
    poczynionym ogipsowana ręką na stosownej mapce

    -=-

    Czy zarobiłem na poleceniach? -- owszem.
    Czy dużo?... Cóż... Kiedyś tyle zarabiałem plnów w kilkadziesiąt minut, ile na tych
    poleceniach w rok... Ale eksperyment uważam za udany i godny kontynuowania, jednak
    obecnie (od wielu tygodni) mam problemy ze zdrowiem, więc na razie raczej ;) nie
    kontynuuję... Obok zarobku plnów mam inne zyski -- raczej duże.

    [choćby pokazuję naiwnym, że płacili expierdom ;) masę szmalu za grzmocenie stron
    WWW, które ja, raczej ;) początkujący, generuję w kwadrans... najtrudniejsze dla
    mnie było zabicie myślenia TeXowego... po tym zabiciu -- najtrudniejsze jest
    przyjęcie do wiadomości, że teraz pisanie jest ,,sto'' razy łatwiejsze niż było
    przed laty... TeX był twardszy niż obecny HTML, ale tenże HTML jest dostatecznie
    stabilny... jeśli nie liczyć starszych wersji przeglądarek...]

    Ogólnie polecenia miały związek z moimi sprawami sądowymi -- miały podnieść
    czytalność...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 10. Data: 2016-10-17 20:14:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <w...@g...pl> 9...@g...co

    > A ja zalozylem KK oraz konto w tMobile z linku na stronie
    > Eneuela i nic nie dostalem od niego

    Kiedy założyłeś i z którego linku, bo podałem różne linki...
    Najpierw podałem link mojego polecania, później inne linki...
    Od linku zależy, na które konto SyneCek lał, o ile lał, bo
    za KK lał tylko za 3 pierwsze osoby.

    Za konto nie płaciłem nikomu.