  • 1. Data: 2003-12-15 12:37:56
    Temat: Re: PRnews.pl wygralo Multigre dla mediow!!! :)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Dziś o godz. 13.00 zakończona została pierwsza edycja MultiGry dla mediów.
    >
    > Pierwsze miejsce w MultiGrze zajęła redakcja prnews.pl - 5906,79 multi,

    GRATULACJE !

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-12-15 12:38:12
    Temat: PRnews.pl wygralo Multigre dla mediow!!! :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dziś o godz. 13.00 zakończona została pierwsza edycja MultiGry dla mediów.

    Pierwsze miejsce w MultiGrze zajęła redakcja prnews.pl - 5906,79 multi,
    drugie bankier.pl - 5848,89 multi, a trzecie miejsce Super Express - 5804,38
    multi. W okresie niespełna miesiąca czasu inwestując kwote 5000 multi
    najlepsi inwestorzy uzyskali stopę zwrotu na poziomie 16%-18%.

    Zarobione przez trzy, pierwsze redakcje pieniądze zostaną przeliczone po
    kursie 1multi=1zł i przekazane do wybranych przez media domów dziecka na
    zakup świątecznych prezentów.

    W 2004 roku MultiBank planuje nową, otwartą edycję MultiGry dla wszystkich
    osób, które chcą nauczyć się oszczędzać z wykorzystaniem nie tylko lokat,
    ale również funduszy inwestycyjnych.

    :))))))

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-12-15 14:50:23
    Od: "Aleksandra Marchowska" <a...@p...onet.pl>

    Gratulacje przesyła również MultiBank :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra Marchowska
    WEB Marketing MultiBank
    a...@m...pl

  • 4. Data: 2003-12-15 16:00:36
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

> [...]
    > multi. W okresie niespełna miesiąca czasu inwestując kwote 5000 multi
    > najlepsi inwestorzy uzyskali stopę zwrotu na poziomie 16%-18%.

    Oczywiscie gratulacje
    a czy "ujawnicie" portfel jaki zostal stworzony?

    Pozdrawiam,
    amico

  • 5. Data: 2003-12-15 22:14:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Aleksandra Marchowska napisał:

    > Gratulacje przesyła również MultiBank :)
    > Pozdrawiam,
    > Aleksandra Marchowska
    > WEB Marketing MultiBank
    > a...@m...pl

    Ojojoj, co jak co, ale podawanie sluzbowych adresow na liscie bezpieczne
    nie jest. Spam zacznie przylazic szybko i coraz czesciej. Niestety.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-12-15 22:18:23
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 15 Dec 2003 23:14:36 +0100, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Ojojoj, co jak co, ale podawanie sluzbowych adresow na liscie bezpieczne
    >nie jest. Spam zacznie przylazic szybko i coraz czesciej. Niestety.

    e tam. takie czasy nastaly, ze kazda firma ma i...@f...pl
    lub ktoras z podobnych wariacji. wystarczy wlezc na www, zobaczyc
    zarzad, i juz kazdy szaraczek moze pisac a chocby i do prezesa.

    PG

  • 7. Data: 2003-12-15 22:58:13
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > e tam. takie czasy nastaly, ze kazda firma ma i...@f...pl
    > lub ktoras z podobnych wariacji. wystarczy wlezc na www, zobaczyc
    > zarzad, i juz kazdy szaraczek moze pisac a chocby i do prezesa.

    Nie o to chodzi. Wyraznie napisalem, ze chodzi o _spam_, a nie
    korespondencje "osobista". Zbieracze adresow do spamlist przeszukuja
    usenet i strony www w poszukiwaniu gotowych adresow. Szybko, sprawnie i
    tanio. I wali ich to, czy to jest adres prezesa, czy sprzataczki -
    sztuka jest sztuka.

    No i pani Marchowska bedzie nedlugo zaczynala dzien, od czyszczenia
    skrzynki ze smieci. Taka jest niestety smutna internetowa rzeczywistosc.

    Bartol

  • 8. Data: 2003-12-15 23:35:26
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Bartol Partol napisał:
    > No i pani Marchowska bedzie nedlugo zaczynala dzien, od czyszczenia
    > skrzynki ze smieci. Taka jest niestety smutna internetowa rzeczywistosc.

    Eeee, nie musi być tak źle. Myślę, że Pani Marchowska ma konto w "dobrej
    domenie" a tam to już administratorzy serwerów dbają, żeby spam nie
    przyłaził ;-)

    K.

    P.S. Amra - gratulacje! :-)

  • 9. Data: 2003-12-16 08:51:49
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    napisał w wiadomości news:brk9tk$sbk$1@news.onet.pl...

    > Pierwsze miejsce w MultiGrze zajęła redakcja prnews.pl - 5906,79 multi,
    > drugie bankier.pl - 5848,89 multi, a trzecie miejsce Super Express -
    5804,38

    AMRA na premiera !!! :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-12-16 09:25:09
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > Eeee, nie musi być tak źle. Myślę, że Pani Marchowska ma konto w "dobrej
    > domenie" a tam to już administratorzy serwerów dbają, żeby spam nie
    > przyłaził ;-)

    Ech, w takie rzeczy to chyba sam BG nie wierzy. ;-P

    > P.S. Amra - gratulacje! :-)

    Tak, tak ;-)

    Bartol