  • 1. Data: 2004-10-14 13:16:40
    Temat: Ubezpieczenia 10% tańsze dla klientów MultiBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - wraz z Towarzystwem Ubezpieczeń
    Generali przygotował specjalną ofertę cenową ubezpieczeń majątkowych oraz
    NNW pod hasłem "Delektuj się smakiem bezpieczeństwa". Klienci, którzy
    dokonają zakupu dowolnej polisy znajdującej się w ofercie MultiUbezpieczeń
    otrzymują 10% zniżki oraz prezent od Generali. Warunkiem udziału w promocji
    jest wpisanie na wniosku ubezpieczeniowym czterocyfrowego kodu zniżkowego
    "1111".
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6944

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-14 13:45:18
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    napisał w wiadomości news:cklu8i$cms$1@news.onet.pl...
    > MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - wraz z Towarzystwem
    > Ubezpieczeń Generali przygotował specjalną ofertę cenową ubezpieczeń
    > majątkowych oraz NNW pod hasłem "Delektuj się smakiem bezpieczeństwa".

    Oj, widze, że tutaj kooperacja juz na zaawansowanym poziomie. Ciekaw jestem
    co nowego wspólnie wymyślą i kiedy. I oczywiście jak się to bedzie nazywać.
    Bo to w sumie nayważnieysze dla delektuyących sie bezpieczeństva smakiem
    :-))

    Zeus@@@

  • 3. Data: 2004-10-14 14:42:40
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    www.rachunek.er.pl - załóż rachunek w banku - dostaniesz 20zł

> [...]
    > http://www.PRnews.pl
    > Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

    ja polecam Multibank -
    rachunek i kredyt mozesz założyc poprzez stronę www.rachunek.er.pl
    za założenie rachunku i wplacie 200pln dostaniesz 20pln
    po czym wszystko możesz wyjąć...

    --
    www.rachunek.er.pl - załóż rachunek w banku - dostaniesz 20zł

  • 4. Data: 2004-10-14 14:46:05