  • 1. Data: 2004-10-14 12:08:42
    Temat: ...:)
    Od: "Ola" <a...@i...pl>

    Witam
    Jakie sa Wasze doświadczenia jeśli chodzi o bank Milenium - . a konkretnie
    o kredyt konsolidacyjny- hipotecznyw tym banku? Czy warto wzaiasc kredyt w
    tym banku..? Czy polecacie jakies inne?Pozdrawiam ola

  • 2. Data: 2004-10-15 06:52:43
    Temat: Re: ...:)
    Od: "Marvin" <_...@a...pl>

    Użytkownik "Ola" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o kredyt konsolidacyjny- hipotecznyw tym banku? Czy warto wzaiasc kredyt
    > tym banku..? Czy polecacie jakies inne?Pozdrawiam ola

    Dla mnie (i chyba dla sporej grupy innych osób - przejrzyj archiwum), bank
    ten kojarzy się kiepską niewykwalifikowaną obsługą, czesto popełniającą
    błędy i mnóstwem opłat za każdą najdrobniejszą operację. Chyba tylko wejscie
    do oddziału jest za darmo, ale na 100% nie jestem pewien. Dlatego pewnie
    sporo z czytelników grupy trzyma się od niego z daleka, a to przekłada się
    na brak odpowiedz na Twoje pytanie :(

    M.

  • 3. Data: 2004-10-15 08:00:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marvin <_...@a...pl> wrote:
    > pewien. Dlatego pewnie sporo z czytelników grupy trzyma się od niego
    > z daleka, a to przekłada się na brak odpowiedz na Twoje pytanie :(

    Nooo - ostatnio sporo sie zmienilo.
    Z oplat mozna byc zwolnionym, oprocentowanie kredytow zmalalo - tak, ze w
    tym momencie udzial Millennium w rynku znacznie wzrosl.
    Nie jest wiec az tak zle. Chociaz trzeba przyznac - jakos o tym banku tutaj
    cicho :) (a pomyslec, ze mam tam konto :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich