  • 1. Data: 2004-10-14 12:08:02
    Temat: kredyt na mieszkanie
    Od: "Piorun" <p...@p...onet.pl>

    witam
    czy zna ktos taki bank ktory udzieli kredytu mieszkaniowego osobie z
    dzialalnoscia gospodarcza?
    na domiar zlego jestem na karcie podatkowej
    plusem sa dosc wysokie dochody a minusem niepracujaca zona i dziecko i brak
    odlozonych srodkow na wplate wlasna
    wypedzili mnie juz z tylu bankow......
    pomozecie?

    pozdrawiam
    piotr

  • 2. Data: 2004-10-14 14:41:57
    Temat: Re: kredyt na mieszkanie
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    www.rachunek.er.pl - załóż rachunek w banku - dostaniesz 20zł

    Użytkownik "Piorun" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na domiar zlego jestem na karcie podatkowej
    > plusem sa dosc wysokie dochody a minusem niepracujaca zona i dziecko i

    ja polecam Multibank - !!!!
    rachunek mozesz założyc poprzez stronę www.rachunek.er.pl
    za założenie rachunku i wplacie 200pln dostaniesz 20pln
    po czym wszystko możesz wyjąć...

    --
    www.rachunek.er.pl - załóż rachunek w banku - dostaniesz 20zł

  • 3. Data: 2004-10-14 14:51:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Doktor Plama wrote:

    Chyba jednak koniecznie chcesz być pozbawiony netu i konta na bankierze. No
    cóż - zgodnie z życzeniem :-)

  • 4. Data: 2004-10-15 11:24:30
    Od: "Piorun" <p...@p...onet.pl>

    doktorze spama a moze by tak cos konkretnie?

  • 5. Data: 2004-10-15 11:25:34
    Od: "Piorun" <p...@p...onet.pl>

    > Chyba jednak koniecznie chcesz być pozbawiony netu i konta na bankierze.
    No
    > cóż - zgodnie z życzeniem :-)

    tylko tyle?
    lej na spamera i odpowiedz cos mnie!
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2004-10-15 11:37:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > tylko tyle?
    > lej na spamera i odpowiedz cos mnie!

    A proszę :-) Tylko że to raczej nie będzie optymistyczna odpowiedź - nie
    masz na wkład własny, a masz DG, która jest dla banków z definicji
    podejrzana :-) Może napisz w jakich bankach byłeś? W PKO BP np?

  • 7. Data: 2004-10-16 21:13:17
    Od: "Piorun" <p...@p...onet.pl>

    > A proszę :-) Tylko że to raczej nie będzie optymistyczna odpowiedź - nie
    > masz na wkład własny, a masz DG, która jest dla banków z definicji
    > podejrzana :-) Może napisz w jakich bankach byłeś? W PKO BP np?

    bylem nieomalze wszedzie z wyjatkiem bś i banku cukrownictwa
    tyle ze ok 3 miesiecy temu
    moze w tym czasie zmienily sie gdzies procedury?
    bo np w milenium zmienily sie miesiac temu i juz chca ze mna gadac
    tylko ze ja chcialbym miec jakis wybor
    pozdrawiam
    piotr

  • 8. Data: 2004-10-17 18:56:22
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Piorun wrote:

> [...]
    > moze w tym czasie zmienily sie gdzies procedury?
    > bo np w milenium zmienily sie miesiac temu i juz chca ze mna gadac

    No to sprobuj ponownie w PKO BP - maja dobre parametry kredytu,a moze
    tez troche zelastycznieli przez te 3 miechy?