  • 1. Data: 2002-02-03 08:41:45
    Temat: UWAGA - PILNIE PROSZĘ O POMOC
    Od: "Rafał" <r...@p...fm>

    Chciałbym wynagradzać prowizyjnie osoby które pośredniczyłyby w sprzeaży
    komputerów - jak to mam przeprowadzić? jaką umowę radzicie. Nie mogę ponosić
    zbyt dużych kosztów.

    Pozdrawiam grupowiczów i dziękuję za ewentualne sugestie.

  • 2. Data: 2002-02-03 09:52:56
    Temat: Re: UWAGA - PILNIE PROSZĘ O POMOC
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@p...fm> napisał w
    wiadomości

    > Chciałbym wynagradzać prowizyjnie osoby które
    pośredniczyłyby w sprzeaży
    > komputerów - jak to mam przeprowadzić? jaką
    umowę radzicie. Nie mogę ponosić
    > zbyt dużych kosztów.

    Zapytaj na pl.soc.prawo.podatki

    Sark

  • 3. Data: 2002-02-03 11:30:01
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    r...@p...fm (Rafał) wrote in <dJ678.325524$5G5.2425823@news.chello.at>:

    >Chciałbym wynagradzać prowizyjnie osoby które pośredniczyłyby w sprzeaży
    >komputerów - jak to mam przeprowadzić? jaką umowę radzicie. Nie mogę ponosić
    >zbyt dużych kosztów.

    1. Nie "krzycz" w temacie.
    2. Nie ta grupa...

    Pozdrawiam,