  • 11. Data: 2003-03-02 08:05:17
    Temat: Re: US i zwrot podatku do mbanku
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:28022003.456C563B@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail'a s...@p...gazeta.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Myślę, że jedno do drugie ma sie podobnie do siebie jak piernik do
    > wiatraka. Wszystkie US w Polsce pracują z systemem który umożliwia
    > wprowadzenie nowego numeru rachunku. Jeżeli znasz US który tego nie robi -
    > proszę podaj mi jego nazwę!!!
    > Sprawdź dokładnie jaki numer podałeś na NIP-3, a ja czekam na nazwę tego
    US
    > :)

    Gratuluje pewnosci siebie ;-)
    Myslisz, ze tak jest i dlatego jestes pewny ze tak jest. Brawo za logike.
    Wszystkie USy w Polszcze maja konta w NBP, w tym samym banku, a mino to
    jedne maja numery kont 26-cyfrowe a inne starego typu. Dlaczego? Przeciez to
    ten sam bank i "musza" pracowac "z tym samym systemem"...

    Ja nic nie podawalem w NIP-3 (nie ja jestem autorem tego watku). Zawsze
    pisalem na marginesie skladanego PITu prosbe o zwrot na podany numer i jakos
    szlo... Wszedzie pracuja ludzie...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2003-03-03 09:02:24
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > pisalem na marginesie skladanego PITu prosbe o zwrot na podany numer i
    jakos
    > szlo... Wszedzie pracuja ludzie...;-)

    Robie co roku dokladnie tak samo i co roku pieniazki dostaje na konto :)

    mag.

  • 13. Data: 2003-03-03 21:51:50
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a s...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > a mino to jedne maja numery kont 26-cyfrowe a inne starego typu.
    > Dlaczego? Przeciez to ten sam bank i "musza" pracowac "z tym samym

    Co innego system US, a co innego bank który obsługje dany US. To że do bazy
    każdego USu można wprowadzić numer konta w nowym formacie to wiem, ponieważ
    znam system na jakim racuje US, a ewentualne poprawki i nowe wersje są w
    prowadzane w całej Polsce. Co do banku, który obsługuje US, to że sam nie
    ma jeszcze rchunku w NRB to nie znaczy że w takim formacie nie przelewa
    pieniędzy!!!

    > Ja nic nie podawalem w NIP-3 (nie ja jestem autorem tego watku).
    > Zawsze pisalem na marginesie skladanego PITu prosbe o zwrot na podany
    > numer i jakos szlo... Wszedzie pracuja ludzie...;-)

    Gratuluję, na twoim miejscu podał bym jednak numer na NIP-3, ponieważ w
    którymś momencie nie przeleją ci na konto, tylko do domu, a z tego co wiem,
    to np. w Poznaniu od tego roku mają pobierać jakąśkwotę za przekaz pocztowy
    :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
    Zbigniew Trzaskowski