  • 1. Data: 2003-02-27 12:26:39
    Temat: Przelew dewiz z PEKAO SA do PKOBP SA
    Od: p l <p...@w...pl>

    Nigdy tego nie robiłem a dziś niespodzianka :
    przelew z subkonta USD na Eurokoncie w PEKAO S.A.
    na subkonto USD na Superkoncie w PKO BP
    to jest ... przelew zagraniczny i będzie mnie kosztował kupę kasy.
    Jaka dla komputera to różnica PLN czy USD?
    Czy wszystkie banki w Polsce są takie chore czy tylko jeden ...

    p l

  • 2. Data: 2003-02-27 12:36:28
    Temat: Re: Przelew dewiz z PEKAO SA do PKOBP SA
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    p l wrote:
    > Czy wszystkie banki w Polsce są takie chore czy tylko jeden ...

    Wszystkie

  • 3. Data: 2003-02-27 12:40:03
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "p l" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaka dla komputera to różnica PLN czy USD?
    > Czy wszystkie banki w Polsce są takie chore czy tylko jeden ...

    Wszystkie.

    Pozdrawia,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-02-27 12:54:14
    Od: p l <p...@w...pl>

    BaLab wrote:

    > Użytkownik "p l" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wszystkie.
    >
    > Pozdrawia,
    > BaLab

    Dzięki,
    wydawało mi się, że na przelewie podaje się numer konta
    zleceniodawcy, kwotę i numer konta odbiorcy, oba konta są
    w polskich bankach, waluty identyczne,
    ale widać to jednak problem za który klient musi płacić.

    p l

  • 5. Data: 2003-02-27 13:06:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "p l"
    > w polskich bankach, waluty identyczne,
    > ale widać to jednak problem za który klient musi płacić.

    elixirem przelewasz zlotowki a dewizy idą SWIFTem a to kosztuje
    inna rzecz, że różnie kosztuje w różnych bankach

    Maqsz szczescie ze skasowali te 2% podatku od walut przekraczajacych polska
    granice - taki przelew jak najbrdziej pod ten podatek belkowy podpadal
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-02-27 18:22:29
    Temat: Odp: Przelew dewiz z PEKAO SA do PKOBP SA
    Od: Tomek Dygała <t...@a...post.pl>

> [...]
    > Jaka dla komputera to różnica PLN czy USD?
    > Czy wszystkie banki w Polsce są takie chore czy tylko jeden ...

    absolutnie wszystkie.
    przelew taki odbywa się za pośrednictwem zagranicznego banku
    korespondenta
    i na przykład taki przelew idzie via Nowy Jork ;-)))

    dawno dawno temu miałem taką sytuację że klientka
    przelała kwotę rzędu 2.000 USD z Pekao SA w błękitnym
    wieżowcu w W-wie do AmerBanku - po drugiej stronie pl. Bankowego
    i przelew taki szedł 21 dni ;-)))))))))

    pzdr.
    Tomek D

  • 7. Data: 2003-02-27 19:20:58
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > dawno dawno temu miałem taką sytuację że klientka
    > przelała kwotę rzędu 2.000 USD z Pekao SA w błękitnym
    > wieżowcu w W-wie do AmerBanku - po drugiej stronie pl. Bankowego
    > i przelew taki szedł 21 dni ;-)))))))))

    A w którym miejscu nastąpiło takie zacięcie ?

    Pix

  • 8. Data: 2003-02-27 21:21:14
    Od: Tomek Dygała <t...@a...post.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A w którym miejscu nastąpiło takie zacięcie ?

    pekao :-)