  • 1. Data: 2003-02-27 14:06:29
    Temat: US i zwrot podatku do mbanku
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    zadzwonili do brata, ze musi jeszcze raz NIP3 wypelnic, bo im przelewy do
    mbanku nie chodza; matolki; brat podal oczywiscie numer w NRB.

    p.

  • 2. Data: 2003-02-27 14:34:47
    Temat: Re: US i zwrot podatku do mbanku
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze bulba:
    > zadzwonili do brata, ze musi jeszcze raz NIP3 wypelnic, bo im przelewy do
    > mbanku nie chodza; matolki; brat podal oczywiscie numer w NRB.

    Ja zamknąwszy ostatnio konto w Pekao wypełniałam na nowo
    NIP-3 i podałam numer bez liczby kontrolnej - ciekawe, czy też
    zadzwonią.

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 3. Data: 2003-02-27 14:42:53
    Od: "dana" <d...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zadzwonili do brata, ze musi jeszcze raz NIP3 wypelnic, bo im przelewy do
    > mbanku nie chodza; matolki; brat podal oczywiscie numer w NRB.

    w Gdyni nie ma problemów, podałam pełny numer z cyframi kontrolnymi i
    pieniążki są na koncie!!!
    Dana

  • 4. Data: 2003-02-27 14:59:55
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Tako rzecze bulba:
    >
    > Ja zamknąwszy ostatnio konto w Pekao wypełniałam na nowo
    > NIP-3 i podałam numer bez liczby kontrolnej - ciekawe, czy też
    > zadzwonią.

    ja w tamtym roku w multi podalem bez cyfry kontrolnej i przyszly poczta

    p.

  • 5. Data: 2003-02-27 19:49:39
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zadzwonili do brata, ze musi jeszcze raz NIP3 wypelnic, bo im przelewy do
    > mbanku nie chodza; matolki; brat podal oczywiscie numer w NRB.

    Mi w zeszlym roku zwrocili podatek na konto w mBanku.
    W NIP-e 3 podalem numer oczywiscie w pelnym formacie NRB 26 cyfr

    --
    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335
    ************************

  • 6. Data: 2003-02-27 22:02:16
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@t...onet.pl:

    > zadzwonili do brata, ze musi jeszcze raz NIP3 wypelnic, bo im przelewy do
    > mbanku nie chodza; matolki; brat podal oczywiscie numer w NRB.

    Bzdury pleciesz, US jest w pełni przystosowany do osługi kont z cyframi
    kontrolnymi, powiem więcej - ich system poprawnie oblicza cyfrę kontrolną
    zarówno dla kont 26 cyfrowych jak i dla tych z PKO BP, więc powód musi być
    inny, niż podajesz!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 7. Data: 2003-02-28 07:34:00
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarówno dla kont 26 cyfrowych jak i dla tych z PKO BP, więc powód musi być

    Nie badz taki ostry, bo sie skaleczysz...;-)
    Sa USy i USy.
    Jedne maja swoje numery rachunkow 26-cyfrowe i te zapewne rowniez obsluguja
    takie numerki, a inne maja konta o numeracji tradycyjnej i wtedy _moga_ nie
    obslugiwac przelewow na 26-cyfrowe numery rachunkow.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2003-02-28 08:55:44
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Thu, 27 Feb 2003 15:06:29 +0100, "bulba" <b...@t...onet.pl>
    napisał(a*):

    > zadzwonili do brata, ze musi jeszcze raz NIP3 wypelnic, bo im przelewy do
    > mbanku nie chodza; matolki; brat podal oczywiscie numer w NRB.
    Pociesze Cię - ja przez pięć lat walczyłem z US, żeby raczył mi przelewać
    na konto - wysyłałem NIP3, dołączałem prośby do PITów, a cały czas
    przysyłali mi pocztą. Dopiero jak w zeszłym roku dołączyłem do PITu NIP3 i
    karteczkę, że proszę przelewać na konto podane w NIP3 (i oczywiście
    wpisałem jeszcze raz numer tego konta) to zaczeli mi przelewać.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 9. Data: 2003-02-28 10:26:17
    Od: m...@p...onet.pl

    Do mnie też zadzwonili że mBank zwrócił im pieniądze. Co ciekawe rok temu bez
    problemu zwrócili mi do mBanku podatek a w NIP-3 od samego początku podałem
    pełny 26-cyfrowy numer konta. Dlatego zacząłem podejrzewać, że w zeszłym roku
    poszli na skróty i wprowadzili numer konta jeszcze w starym formacie. W tym
    roku lenistwo nie popłaciło i nastąpił zwrot pieniędzy do US. Poleciłęm im
    podać nr rachunku w pełnym formacie, takim jaki podałem na NIP-3 i
    poskutkowało - już mam zwrot podatku na koncie.

    MK.

  • 10. Data: 2003-03-01 15:00:14
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a s...@p...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > obsluguja takie numerki, a inne maja konta o numeracji tradycyjnej i
    > wtedy _moga_ nie obslugiwac przelewow na 26-cyfrowe numery rachunkow.

    Myślę, że jedno do drugie ma sie podobnie do siebie jak piernik do
    wiatraka. Wszystkie US w Polsce pracują z systemem który umożliwia
    wprowadzenie nowego numeru rachunku. Jeżeli znasz US który tego nie robi -
    proszę podaj mi jego nazwę!!!
    Sprawdź dokładnie jaki numer podałeś na NIP-3, a ja czekam na nazwę tego US
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    Henry Louis Mencken