  • 1. Data: 2003-09-12 09:57:10
    Temat: UPC/Direct Debit - beznadzieja :-(
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Nie tak dawno klienci UPC otrzymywali list z przeprosinami za awarię systemu
    Direct Debit i zbyt wczesne pobranie opłaty. Tymczasem wczoraj moje konto
    zostało podwójnie obciążone opłatą abonamentową. Dobrze, że były na nim
    dostępne środki i nie kosztowało mnie karnych odsetek.

    Czerwona kartka dla UPC!

    RJCz

  • 2. Data: 2003-09-12 09:59:03
    Temat: Re: UPC/Direct Debit - beznadzieja :-(
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    Potwierdzam. Byłem ofirą wcześniejszej wpadki UPC i dzisiaj
    widzę to samo.

    Pzdr,
    Bam

  • 3. Data: 2003-09-12 10:02:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafał J. Czekała wrote:
> [...]
    > wczoraj moje konto zostało podwójnie obciążone opłatą abonamentową.
    > Dobrze, że były na nim dostępne środki i nie kosztowało mnie karnych

    Hmmm. Serio?
    Moze brak plynnosci z ich strony? :) i sie finansuja...
    Ja mam w Multi i w zakladce PZ nic nie widac, zeby cos kombinowali - to moze
    nie do wszystkich tak?

    03.07.2003
    04.08.2003
    03.09.2003

    Czyli pobieraja mniej wiecej co miesiac i za sierpien, wrzesien pobierali
    tylko raz.

    UPC cos takiego ci przesylalo? Moze to wina banku? No bo dziwne, zeby u mnie
    bylo ok (uffffff :)

  • 4. Data: 2003-09-12 10:03:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Pan Bambaryla wrote:
    > Potwierdzam. Byłem ofirą wcześniejszej wpadki UPC i dzisiaj
    > widzę to samo.

    SOA#1 - u mnie wszystko ok jest (pffffuuuu - dmucham na zimne ;)

  • 5. Data: 2003-09-12 10:48:06
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > zostało podwójnie obciążone opłatą abonamentową. Dobrze, że były na nim
    > dostępne środki i nie kosztowało mnie karnych odsetek.

    Jak masz brak środków na rachunku, to PZ nie pójdzie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-09-12 11:10:30
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Rafał J. Czekała wrote:

> [...]
    >zostało podwójnie obciążone opłatą abonamentową. Dobrze, że były na nim
    >dostępne środki i nie kosztowało mnie karnych odsetek.

    No bo kto sobie daje zdejmować z konta pieniądze bez kontroli !
    Następnym razem dodadzą jedno lub dwa zera, bo im się obsunęło/
    zawinęło. Chora usługa.

  • 7. Data: 2003-09-12 11:33:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    p1w wrote:
    > No bo kto sobie daje zdejmować z konta pieniądze bez kontroli !
    > Następnym razem dodadzą jedno lub dwa zera, bo im się obsunęło/
    > zawinęło. Chora usługa.

    No i?
    I masz 30 dni bodaj na odwolanie z byle jakiego powodu. Niech sie wtedy
    martwi bank i uslugodawca...

  • 8. Data: 2003-09-12 11:35:54
    Od: "Zosia Samosia" <f...@s...com>

    > I masz 30 dni bodaj na odwolanie z byle jakiego powodu. Niech sie wtedy
    > martwi bank i uslugodawca...

    Nie z byle jakiego powodu, tylko bez powodu. Dzownisz mowisz ze odwolujesz
    takie, a takie polecenie zaplaty i juz. Powod to nie ich interes.

  • 9. Data: 2003-09-12 16:45:07
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Zosia Samosia" <f...@s...com> wrote in message
    > Nie z byle jakiego powodu, tylko bez powodu. Dzownisz mowisz ze odwolujesz

    niby tak, tyle, że nie wszędzie da się zadzwonić :))
    w PKO BP na przykład trzeba pisemnie - nie testowałem, więc nei wiem czy fax
    by przyjęli
    ale warto korzystać z tej usługi w PKO BP, bo jest bezpłatna

    chociaz w ramach konsolidacji usług w mBanku zastanawiam się czy PZ też tam
    nie przenieść ...

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 10. Data: 2003-09-15 11:33:57
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "p1w" <p...@w...pl> wrote in message news:3F61A9A6.8000008@wp.pl...

    > No bo kto sobie daje zdejmować z konta pieniądze bez kontroli !

    Dokladnie. Zeby zarobic glupie 100PLN musze sie niezle napracowac. W
    porownaniu z tym wejscie w internet i wyslanie glupiego przelewu to zaden
    problem.