  • 1. Data: 2015-10-15 15:29:04
    Temat: UBezpieczenia na życie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Obok Nationale Nederlanden -- Raiffeisen Polbank

    Wymarzone perspektywy to indywidualne ubezpieczenie na
    życie i dożycie z Ubezpieczeniowym Funduszem Kapitałowym
    o charakterze długoterminowym, które pozwoli Ci na realizację
    Twoich celów. Umowa zawierana jest na czas określony, do
    osiągnięcia wieku 80 lat.

    - brak opłat za nabycie i konwersję funduszy,
    - pełna swoboda wpłat i wypłat,
    - korzyści podatkowe w postaci odroczenia
    podatku od zysków kapitałowych,
    - dodatkowe ubezpieczenie na życie z tytułu
    zgonu w wyniku nieszczęśliwego wypadku,
    - brak podatku od zysków kapitałowych
    w przypadku konwersji na inne
    Ubezpieczeniowe Fundusze Kapitałowe,
    - świadczenie ubezpieczeniowe nie podlega
    postępowaniu spoadkowemu i stanowi prosty
    sposób przekazania środków swoim bliskim
    w przypadku śmierci,
    - wyłączenie z egzekucji sądowej w 75% świadczenia,
    z wyjątkiem roszczeń alimentacyjnych oraz składki
    należnej ZUS z tytułu ubezpieczeń majątkowych i osobowych.

    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Miejski/Fasz
    ysciiXX.htm

    [Wymarzone perspektywy -- Grecja, wakacje... obecnie cholera czy tyfus...]

    Na razie na szaro, ale miejmy nadzieję, że będzie kolorowo... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-10-15 15:43:08
    Temat: Re: UBezpieczenia na życie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mvo9nd$e0s$...@n...news.atman.pl

    > Obok Nationale Nederlanden -- Raiffeisen Polbank

    > Na razie na szaro, ale miejmy nadzieję, że będzie kolorowo... ;)

    Jest kolorowo. :) Przy okazji -- na pniu jest reklama Virgin Mobile.
    Obecnie (chyba od wczoraj) Virgin Mobile (; prawie ;) za freeko daje:

    () 300 MB (później lejek 32 kb/s)
    () 30 minut do wszystkich sieci w RP
    () 30 SMSów do wszystkich sieci w RP

    (; Prawie ;) za freeko -- trzeba wyrazić zgodę na otrzymywanie
    informacji marketingowych.

    Oferta #Freemium to co miesiąc bezpłatne 300 MB, 30 minut
    i 30 SMS-ów do wszystkich sieci - bez opłat i umowy,
    z możliwością dokupienia pakietów.

    Pakiet #Freemium jest całkowicie bezpłatny, ważny przez
    30 dni i co 30 dni automatycznie sam się odnawia. Oferta
    obowiązuje od 15 października.

    Startery z aktywną taryfą #Freemium kosztować będą 5 zł
    (ważność startera to 12 miesięcy). Co 6 miesiący sieć
    wymaga wysłania SMS-a potwierdzającego dalsze korzystanie
    z oferty.

    Aktywacji oferty #Freemium można dokonać kodem *222*000#.
    Aktywacja #Freemium oznacza zgodę na otrzymywanie od Virgin
    informacji handlowych i marketingowych środkami komunikacji
    elektronicznej.

    Mam obecnie dwa numery w Virgin Mobile i twierdzę, że prawdą
    jest, iż mają CMOK tam, gdzie ich konkurenci mają BOK.

    [inni wręcz mają BOSP -- biuro obsługi swołoczy potajemnej]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'