  • 1. Data: 2015-10-12 01:43:04
    Temat: BIZ -- ponowna blokada dostępu....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    BIZ uważa, że ponownie co najmniej 3 razy podałem źle hasło...

    Odblokowanie jest proste_inaczej -- trzeba zadzwonić, odpowiedzieć
    na masę pytań weryfikacyjnych, odebrać SMS, coś podać, poczekać na
    przekierowanie do innej osoby, od początku (tej innej osobie w BIZ)
    tłumaczyć potrzebę/chęć odblokowania, następnie odebrać hasło tymczasowe,
    które należy zmienić na inne... Na jakie? Może na takie, jakie było?
    NIE -- nie można na takie, jakie było...

    Może naprawdę źle wpisuję hasło? Może -- ale już kolejny raz do BIZ
    banku. A mam różnych kont całą masę... Hasło jest łatwe_inaczej do
    zapamiętania -- musi zawierać co najmniej jeden znak typu @#$%...
    (nie o wulgaryzmu tu chodzi?...) Co w tym złego? Ano to, że CtrlA
    nie chwyta tych znaczków, więc trzeba je dopisywać ręcznie po CtrlV
    poprzedzonym CtrlC, o czym akurat pamiętam...

    A może nie pamiętam?... Do Smart też są takie obostrzenia...
    [na zasadzie bądź czujny -- wróg czuwa!!!] I jakoś nie mylę się...

    -=-

    Przy okazji czujności... Toyota jest czujna!!! Chwila niewugi -- i wypad!!!
    Należy zalogować się kolejny raz... Ale zapewne tego czasu jest dużo? ;)

    Bardzo dużo!!! Spłacam karty kredytowe... Podaję wszystkie dane poprzez
    CtrlV poprzedzonym CtrlC -- biorąc infy z PeDeeFu Sygmy... Chwila
    zastanowienia się nad numerem konta -- i JUŻ!!!

    Na szczęście Toyota jest sumienna -- dziś kończy się lokata i już mogę
    zadysponować ,,środkami''...

    A zanim skończyła się -- Toyota zaproponowała mi odnowienie na 2.75%...
    Dzwoniła w tej (chyba w tej) sprawie do mnie wiele razy, aż w końcu
    (w końcu dnia) dodzwoniła, ale tak mnie zagadała, że gdzieś posiałem
    żeton do wózka z Carreforu... Żółty, zdobyczny...

    -=-

    Miałem z BIZ zapłacić ZUS... Najwyraźniej nie zapłacę w tym
    miesiącu z BIZ... Ale do EB chyba zdążę... W tym z BIZ,
    w poprzedni ze Smart, w następnym może zdążę z Idei,
    aż być może skuszę się na firmowe w EB...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-10-12 03:24:16
    Temat: Re: BIZ -- ponowna blokada dostępu....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mvesqq$oit$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > przekierowanie do innej osoby, od początku (tej innej osobie w BIZ)
    > tłumaczyć potrzebę/chęć odblokowania, następnie odebrać hasło tymczasowe,

    Tymczasowe hasło ślą SMSem. Aby było jasne -- trzeba odebrać
    2 (dwa) SMSy i rozmawiać z 2 (dwiema) osobami przez telefon...

    > które należy zmienić na inne... Na jakie? Może na takie, jakie było?
    > NIE -- nie można na takie, jakie było...

    Czas to pieniądz!!! W EB odzysk dostępu jest łatwy.
    I odzysk dostępu do tokena (z WWW) i dostępu do WWW,
    o ile tylko 3 razy źle podano hasło...

    Szkoda, że banki nie proszą o próbki krwi -- do weryfikowania... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'