  • 1. Data: 2015-10-13 19:09:47
    Temat: Alior z Syncem stają 54h, Meritum na wieki
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    Od 24 października br. (sobota, godz. 00:00) niedostępne będą systemy
    bankowości internetowej i mobilnej. Klienci nie będą mogli realizować
    przelewów, płatności internetowych ("Płacę z Alior Bankiem"), płatności
    BLIKIEM ani korzystać z innych usług bankowości elektronicznej.
    Niedostępne będą również usługi Kantoru Walutowego Online, Biura
    Maklerskiego oraz T-Mobile Usługi Bankowe. Bank nie będzie obsługiwał
    wniosków internetowych dotyczących sprzedaży produktów, płatności i
    sprzedaży ratalnej w Internecie i sklepach tradycyjnych.

    Działające w weekendy oddziały oraz placówki partnerskie Alior Banku,
    będą nieczynne lub dostępne tylko w trybie informacyjnym. Infolinia
    Banku pod numerem 19 502 będzie działać w trybie informacyjnym oraz
    przyjmować dyspozycje związane z zastrzeganiem kart.

    Przez cały okres niedostępności systemów bankowych Klienci będą mogli
    realizować transakcje kartami płatniczymi, w tym kartami walutowymi
    Kantoru Walutowego Online, tzn. płacić nimi w sklepach i punktach
    usługowych, a także wypłacać środki z bankomatów.

    Przywrócenie dostępu do systemów Alior Banku zaplanowane jest na
    poniedziałek 26 października br. na godz. 6:00. W tym dniu placówki
    banku zostaną otwarte o zwykłych porach.

    Ograniczenia w dostępie do usług Alior Banku od 24 X, godz. 00:00 do 26
    X, godz. 6:00
    Karty płatnicze i bankomaty Dostępne transakcje kartami
    oraz wypłaty z bankomatów
    Infolinia Dostępna w trybie informacyjnym
    + dyspozycje zastrzegania kart
    Placówki Niedostępne
    (wybrane w trybie informacyjnym)
    Systemy bankowości internetowej
    i mobilnej Niedostępne
    Kantor Walutowy Online Niedostępny
    Biuro Maklerskie Niedostępne
    T-Mobile Usługi Bankowe Niedostępne (oddziały, system bankowości
    internetowej i bankowość mobilna)
    Wnioski produktowe online Niedostępne
    Płatności internetowe ("Płacę z AB") Niedostępne
    Płatności BLIK Niedostępne
    Powiadomienia SMS Niedostępne

    Prosimy, aby uwzględnili Państwo w swoich planach niedostępność usług
    bankowych od 24 do 26 października br. Zachęcamy do wykonania wszelkich
    niezbędnych operacji z odpowiednim wyprzedzeniem.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. W
    przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią banku pod numerem 19 502.

  • 2. Data: 2015-10-13 22:08:57
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Czy nadal można zgłosić brak chęci zostania klientem Aliora?

  • 3. Data: 2015-10-14 12:19:01
    Temat: Re: Alior z Syncem stają 54h, Meritum na wieki
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-10-13 o 22:08, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
    > Czy nadal można zgłosić brak chęci zostania klientem Aliora?

    Jak widać poniżej - można
    (przez zakładkę wnioski, nie trzeba dymać do banku czy na poczte)

    Pozdro

    W odpowiedzi na kontakt z dnia 08.10.2015 r., uprzejmie informuję o
    przyjęciu sprzeciwu wobec zmian Tabeli opłat i prowizji dla Klienta
    Indywidualnego w Meritum Banku.
    Mając na uwadze powyższe, wyjaśniam, że Umowa rachunków bankowych oraz
    wybranych usług w tym kart debetowych, korzystania z elektronicznych
    kanałów dostępu nr 70849389 ulegnie rozwiązaniu z dniem 21.10.2015 r.
    Dodam, że w chwili obecnej Alior Bank SA, działając na podstawie art. 74
    Ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, przetwarzać będzie dane
    osobowe przez okres 5 lat, liczonych od początku roku następnego po roku
    obrotowym, którego dane zbiory dotyczą, wyłącznie w celach archiwizacyjnych.
    W związku z czym, Bank nie może pozytywnie ustosunkować się do Pana
    wniosku dotyczącego usunięcia danych i zaprzestać przetwarzania ich.
    Niemniej, została nałożona stosowna blokada, uniemożliwiająca
    przetwarzanie Pana danych w celach marketingowych.
    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z
    Departamentem Operacji pod numerem infolinii 801 980 888, (+48) 58 77 88
    888 lub(+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00
    do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.

  • 4. Data: 2015-10-14 22:17:05
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 14.10.15 o 12:19, Waldek pisze:

    > Jak widać poniżej - można
    > (przez zakładkę wnioski, nie trzeba dymać do banku czy na poczte)

    Ja tam nie rezygnuję, mam Aliora i Meritum i muszę z bliska obejrzeć
    proces łączenia systemów transakcyjnych. To może ostatnia i jedyna taka
    okazja w moim życiu.

  • 5. Data: 2015-10-14 22:29:14
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Dzięki za info. Byłem dziś w placówce Aliora w samym centrum stolicy, gdzie
    dowiedziałem się, że panienka potrzebna do wykonania sprzeciwu jest nieobecna i mam
    sobie przyjść jutro. A więc lecę złożyć wniosek.

  • 6. Data: 2015-10-14 22:44:49
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-10-14 o 22:17, mx pisze:

    > Ja tam nie rezygnuję, mam Aliora i Meritum i muszę z bliska obejrzeć
    > proces łączenia systemów transakcyjnych. To może ostatnia i jedyna taka
    > okazja w moim życiu.

    Może i okazja ;) ale zapewne nowe doświadczenie.
    Mnie Alior swego czasu nadepnął na odcisk i obiecałem sobie
    że nigdy więcej nie będę klientem "wyższej kultury bankowości"

    Zadowolę się przyjemnością integracji
    Aquariusa byłego MultiBanku z mBąkiem ;)

    Pozdro